וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: טאו הפילה את חומת ברלין

הספרדים הפכו לראשונים העונה שמנצחים את אלבה במגרשה, לאחר 68:73 שהבטיח מקום בטופ 16. מלאגה ניצחה בקושי את אבלינו, 68:72

השלב הראשון ביורוליג מתקדם בצעדי ענק לקראת סיום, והמאבקים על הכרטיסים האחרונים לטופ 16 נחטפים במהירות. המחזור השמיני הסתיים הערב (חמישי), כשחלק מהקבוצות קיבלו את הצ'אנס האחרון להוכיח שהן מספיק טובות כדי להעפיל לשלב הבא. בבית א' של מכבי תל אביב, אבלינו התאוששה מהיכולת הרעה שלה מהשבוע שעבר, אך זה לא הספיק בספרד מול מלאגה של אאיטו רנסס, שניצחה בסיום 68:72 והצטרפה לאולימפיאקוס בפסגה.

בבית ב' השיגה ז'לגיריס את ניצחונה הראשון העונה, 68:79 על פרוקום סופוט הפולנית. אלבה ברלין הפצועה איבדה את מאזן הבית המושלם מול טאו ויטוריה, שניצחה בגרמניה 68:73 והבטיחה את מקומה בשלב הבא מבית ג'. רומא ניצחה בהארכה את לובליאנה 69:74 טשנרה על המקום הראשון. בבית ד' נקמה אפס פילזן בפאניוניוס שניצחה אותה במפגש הקודם, כשגברה עליה ביוון 64:78.

בית א'

מלאגה - אבלינו 68:72

האיטלקים שחטפו הפסד ביתי למכבי תל אביב במחזור האחרון, יצאו למשחק חוץ קשה במיוחד מול הספרדים, בידיעה שהפסד יסגור סופית את הסיכויים שלהם להמשיך את העונה האירופית. למרות המשחק החלש מול הצהובים והעדיפות הברורה של מלאגה בעיקר בקו הקדמי, אבלינו באה ונלחמה עד לשנייה האחרונה.

מלאגה נקלעה ליום נורא מחוץ לקשת, עם 3 מ-16 בלבד ולא השכילה לברוח ליתרון משמעותי. אחרי מחצית צמודה שהסתיימה עם יתרון מינימלי למארחים, הפכה אבלינו את התוצאה ועלתה ליתרון עם הכניסה לרבע האחרון. פה הורגשה העליונות הספרדית סוף סוף, בעוד הקבוצה של זארה מרקובסקי יכולה לחוש מתוסכלת. מרקוס הייסליפ (17 נקודות) וקרלוס קבזאס (15) הצעידו את מלאגה לניצחון הדחוק, מול 16 של כריס וורן ו-15 (4 מ-6 לשלוש) של דרייק דינר.

בית ב'

ז'לגיריס קובנה - פרוקום סופוט 68:79

אז שבע הוא מספר המזל של זל'גיריס. הקבוצה הליטאית שבעבר היתה אחת היריבות הקשות ביותר לשחק נגדן בבית, השיגה סוף סוף ניצחון ראשון וקטעה רצף של 11 הפסדים רצופים באירופה (כולל סוף העונה הקודמת). מי שסייעה לקבוצה מקובנה לעשות את הסיפתח לאחר שבעה ניסיונות כושלים, היא פרוקום סופוט, שהפסידה בפעם החמישית ברציפות ומתרחקת מהכרטיס לטופ 16.

ז'לגיריס פתחה טוב ועלתה ליתרון של שש נקודות בסיום הרבע הראשון, כשהאחוזים מקו השלוש משחקים תפקיד חשוב (11 מ-22 במשחק כולו). הפולנים עוד צימקו ל-37:35 בסיום המחצית, אבל לאחר ההפסקה הייתה זו ז'לגיריס שהחזיקה ברסן וברחה ליתרון בלתי מחיק. פאוליוס ינקונאס קלע 23 ונעזר ב-20 של דאיניוס סאלנגה בדרך לניצחון הבכורה. 18 נקודות ו-20 ריבאונדים של פט ברק לא הספיקו לסופוט.

בית ג'

אלבה ברלין - טאו ויטוריה 73:68

הספרדים יצאו למאבק קשה בגרמניה, במקום בו עדיין אף קבוצה לא הצליחה להשיג ניצחון חוץ העונה, אבל עשו את העבודה והבטיחו את הכרטיס לשלב הבא. הגרמנים עמוסי הפציעות לא הקלו את החיים על הבאסקים העדיפים, אך בסוף משחק צמוד הניסיון שיחק תפקיד והכריע את ההתמודדות.

יתרון מזערי של 3 נקודות במחצית איפשר לטאו להיות הקבוצה הפחות לחוצה לאורך מרבית שלבי המשחק. הגרמנים רדפו ורדפו, אך בסוף התייאשו ונוצחו בביתם לראשונה, למרות 17 נקודות של רשאד רייט. איגור ראקוצ'ביץ' כיכב במדי טאו עם 24 נקודות באחוזים טובים וטיאגו ספליטר שוב עבד מתחת לסלים, עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים.

רומא - אולימפיה לובליאנה 69:74 (בהארכה)

בזמן שטאו ויטוריה נאבקה בגרמניה, ביקשו האיטלקים לשמוע קצת חדשות טובות, אך זה לא קרה. לכן הם דאגו לנצח, גם אם זה רק אחרי 45 דקות. לאחר הפיטורים של רפשה, ברומא ביקשו להשיג ניצחון אחרי ההפסד בשבוע שעבר לחובנטוד בדאלונה.

המארחים, שנמצאים נכון לעכשיו במקום הראשון בבית, והשתלטו היטב על המשחק מהפתיחה. יכולת מצוינת של סאני בצ'ירוביץ', שסיים עם 23 נקודות ושבעה ריבאונדים, העניק את היתרון לרומאים ברוב שלבי המשחק. אלא שלובליאנה הצליחה להשוות מהעונשין עם נקודות של ססו אוזבולט והמשחק הלך להארכה, שם הסלובנים כבר נחלשו, קלעו שבע נקודות בלבד וסיימו משחק שביעי עם הפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ד'

פאניוניוס - אפס פילזן 78:64

המאבק החם של בית ד' על הכרטיס לטופ 16 הסתיים בחגיגה טורקית. שתי הקבוצות נמצאות ידעו טרם המשחק כי המקום השני נמצא בהישג יד, אך הפסד עלול לפגוע מאוד בסיכויים להמשיך הלאה. היוונים הגיעו למשחק לאחר תבוסה ב-32 הפרש לאלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, וברבע הראשון אכן נדמה היה כאילו ההלם עדיין שורה עליהם. פילזן רצה ל-11:25 בעשר דקות הפתיחה, בזכות נקודות קלות של צ'ארלס סמית' ובוטסי ת'ורנטון והשאירה אבק לפאניוניוס.

היוונים עשו מאמצים כבירים לחזור למשחק, ואף צימקו ל-4 בלבד באמצע הרבע השלישי, אלא שאפס פילזן הייתה עדיפה הערב, חזרה ליתרון דו ספרתי וזכתה בניצחון מוצדק. ת'ורנטון הוביל את קלעי פילזן עם 18 נקודות, כשקרם גונלום הוסיף 17 ומיכאיליס קאקיוזיס היווני תורם 15 מול בני ארצו. מרינוס-ראיצביץ עלה מהספסל בפניוניוס וקלע 22 נקודות ב-22 דקות משחק, אך קבוצתו נשרה למקום האחרון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully