וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגודל לא קובע"

המתאגרף איוונדר הוליפילד השתתף במסיבת עיתונאים לקראת הקרב מול ניקולאי ואלוייב על תואר אלוף העולם (23:45, ספורט 2). הרוסי לא מתרגש

איוונדר הוליפילד, מי שזכה בעבר ארבע פעמים בתואר אליפות העולם במשקל כבד באגרוף, ממשיך להתכונן לקרב על התואר החמישי שלו הערב מול ניקולאי ואלוייב הרוסי בציריך (23:45, ספורט 2).

במסיבת עיתונאים לקראת הקרב המדובר התייחס הוליפילד בן ה-46 ליריבו שמחזיק בתואר אלוף העולם מטעם איגוד ה-WBA. "הראש שלו נמצא בדיוק בזווית עבורי להכות אותו", אמר הוליפילד על המתאגרף שמתנשא לגובה של 2.13 מ', שוקל 45 קילוגרם יותר ממנו וצעיר ממנו ב-11 שנים. למעשה, במידה והוליפילד ינצח את ואלוייב, הוא יהפוך לאלוף העולם המבוגר ביותר בתולדות האיגרוף.

"בכנות, אני ממש לא חושב שהגודל משנה", אמר הוליפילד והוסיף: "הכל תלוי ביכולת האישית. אני יודע שאני מנוסה יותר, כך שאני פשוט מחכה להפגין את הכישורים שלי בזירה".

וילפריד סוארלנד, מארגן הקרב, התייחס לגילו המופלג של הוליפילד ולביקורות לפיהן הוא מבוגר מדי לקרב כזה: "ספגנו ביקורות מכל הצדדים על כך שאנחנו מאפשרים לו להתאגרף, אבל איוונדר הוא זה שפנה אלינו וביקש לעשות את זה. הסברנו לו שהוא יצטרך לעבור בדיקות רפואיות, והוא אכן עבר אותן. הוא בנה לעצמו מוניטין שלו לוחם לאורך השנים, ואני מאמין שהוא יעשה עבודה טובה על הזירה".

הוליפילד עצמו התייחס לעניין ואמר: "אני שמח לדבר על הגיל שלי, כי אנשים מסתכלים עליי ומתרשמים מזה שאני נראה כמו המתאגרפים הצעירים. המטרה שלי היא לנצח את הקרב הזה עבור כל בני הארבעים ומשהו, כדי להוכיח שזה לא הוגן לשפוט אנשים לפי הגיל".

אלכסנדר זימין, מאמנו של ואלוייב, התייחס להכנות של הרוסי לקרב ואמר: "ניקולאי עובד על הטכניקה שלו. הוא התחזק, הוא נהיה מהיר יותר, והוא משתפר מיום ליום. אני בטוח שהוליפילד יחכה לטעות הראשונה של ניקולאי, אבל לא תהיה כזאת".

ואלוייב, שמחזיק במאזן של 49 ניצחונות וקרב ללא הכרעה התייחס ליריבו האמריקאי ואמר: "בהתחלה התלהבתי מהשם הוליפילד, אבל זה עבר לי. שמות לא מנצחים קרבות, והוא מתאגרף כמו כל אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully