וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה הודחה מגביע אופ"א

ערב עגום לספרדיות: מחזיקת הגביע ב-2007 הפסידה 1:0 בסמפדוריה והודחה. סנטאנדר ספגה בדקה ה-90 ועפה בגלל הפרש שערים

ערב מדהים ודרמטי עבר על קבוצות היבשת במחזור האחרון של בתים א'-ד' בגביע אופ"א. בסיום ערב המשחקים, נקבעו כל העולות לשלב הבא. הכותרת: סביליה, מחזיקת הגביע בשנים 2006 ו-2007 בחוץ, גם רסינג סנטאנדר, שספגה שער אכזרי בדקה ה-90.

בית א' היה הדרמטי מכולם. פ.ס.ז' כבשה פעמיים בדקות האחרונות והביסה 0:4 את טוונטה. הצרפתים עלו לשלב הבא על חשבון סנטאנדר שניצחה 1:3 את מנצ'סטר סיטי, אבל השער שספגה בדקה ה-90 שלח אותה הביתה בגלל הפרש שערים.

בבית ב', מטאליסט חראקוב סיימה את הבית עם 10 נקודות בניצחון חוץ 0:1 על בנפיקה, שעזר לה לסיים במקום הראשון. אולימפיאקוס היא העולה השלישית מהבית לאחר 0:4 מרשים על הרטה ברלין בפיראוס. הגרמנים סיימו את דרכם במפעל.

בבית ג' עוד דרמה. סביליה הפסידה 1:0 לסמפדוריה והודחה. סטנדרד ליאז' ספגה הפסד ראשון במפעל, 3:0 לשטוטגארט ששלח את הגרמנים לשלב הבא.

בבית ד', טוטנהאם פיגרה 2:0 במחצית מול ספרטק מוסקבה וראתה את העונה האירופית שלה עומדת להסתיים, אבל הצליחה לחזור ל-2:2 כדי לעלות מהמקום השני. ניימיכן ניצחה את אודינזה 0:2 ועלתה גם היא. ספרטק מוסקבה הודחה.

בית א'

פ.ס.ז' - טוונטה 0:4

המפגש עם החם בין הצרפתים להולנדים הוליד מהומות והתפרעויות ברחובות הבירה הצרפתית לפני המשחק. משטרת פאריס העריכה ש-200 חוליגנים הגיעו עם טוונטה למשחק, ובקטטה המונית עם אוהדי סן ז'רמן, נפצע אוהד הולנדי. על הדשא המשחק היה חשוב בעיקר למקומיים, אבל פול לה גואן שוב פתח עם ההרכב איתו הוא פותח במפעל האירופי, שכולל מספר מחליפים. אחד מהם, פגי לוינדולה כבש כבר בדקה השמינית את הראשון. בדקה ה-23 כבש סטפן ססניון שער נפלא והעלה את פ.ס.ז' ל-0:2. הדרמה הגדולה התרחשה בדקות האחרונות. סן ז'רמן ידעה שהיא תלויה בהפרש שערים ולחצה על הדוושה. בדקה ה-84 בישל סארה ממחצית המגרש למתיאה קז'מאן את השלישי. עוד שתי דקות חלפו ולוינדולה כבש את השני שלו במשחק בבעיטה מקרוב. השערים האלה התבררו כקריטיים בגלל שער אחד, סן ז'רמן עולה מהמקום השלישי.

ראסינג סנטאנדר - מנצ'סטר סיטי 1:3

כמה אכזר הוא משחק הכדורגל. סנטאנדר כבר חגגה, אבל ספגה שער אחד בתוספת הזמן, שהוריד את הפרש השערים שלה לנחות מזה של הצרפתים. ג'ונתן העלה את הספרדים ליתרון עם בעיטה שטוחה מהפינה השמאלית של הרחבה בדקה ה-20. 10 דקות מאוחר יותר הפך ג'ונתן למבשל כשהכין את השני לאוסקר סראנו. החגיגה באל סרדינרו נמשכה במחצית השניה. ואלרה הרשית מקרוב בדקה ה-54 כדי לקבוע 0:3. ואז הגיעה הדקה ה-90. פאבלו זבלאטה הגביה מימין ופליפה קאייסדו, שנכנס בדקה ה-75, המשיך פנימה. טל בן חיים פתח בהרכב, שיחק 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-18.

בית ב'

אולימפיאקוס - הרטה ברלין 0:4

האורחים היו חייבים ניצחון בפיראוס כדי להעפיל לשלב הבא, אבל בדקה ה-54 הגביה פרדראג דג'ורדג'ביץ' מימין ודודו הברזילאי נגח מקרוב לרשת. לוצ'יאנו גאלטי כבש את השני בדקה ה-68, והרטה פשוט התפרקה בדקות האחרונות. וסיליס טורוסידיס כבש את השלישי בדקה ה-87 ודיוגו השלים את החגיגה היוונית כעבור דקה. תבוסה משפילה להרטה. אולימפיאקוס מסיימת במקום השלישי.

בנפיקה - מטאליסט חארקוב 1:0

אלכסנדר רייקון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-84 וקבע כי הקבוצה האוקראינית המפתיעה תסיים את הבית המקום הראשון. גלאטסראיי סיימה שניה ותפגוש יריבה שהודחה מליגת האלופות.

בית ג'

סמפדוריה - סביליה 0:1

במפגש ראש בראש על העלייה לשלב הבאף מצאה עצמה סביליה בסיומו של ערב דרמטי מחוץ למפעל. מחזיקת הגביע בשנים 2006 ו-2007 הייתה זקוקה בסך הכל לנקודה, אבל היא תיאלץ להסתפק בהמשך המאבקים בליגה הספרדית, במה שהסתיים כערב עגום לספרדיות. בדקה ה-75 הגביה רטו זיגלר מימין וג'ונתן בוטינלי נגח פנימה. סמפדוריה, שנראתה חסרת סיכויים לפני המשחק, עולה לשלב הבא מהמקום השלישי.

שטוטגרט - סטנדארד ליאז' 0:3

הגרמנים היו חייבים ניצחון כדי להעפיל לשלב הבא ופתחו בסערה. בדקה החמישית בישל מריו גומז לסמי חדירה שקבע 0:1. גומז בישל גם את השער השני לרוברט הילברט בדקה ה-49. צ'יפריאן מאריקה הרומני חתם את התוצאה הסופית בדקה ה-72. בעקבות הניצחון וההפסד של סביליה, שטוטגארט מעפילה לשלב הבא מהמקום השני ותפגוש יריבה שהודחה מליגת האלופות. הבלגים, ללא טועמה שלא יצא עם הקבוצה לגרמניה, נותרו ראשונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בית ד'

ניימיכן - אודינזה 0:2

ההולנדים היו חייבים ניצחון כדי לעלות ושכבו על השער של האיטלקים, שהיו מושלמים עד כה במעפל. התוצאה שזרמו מלונדון הלחיצו את ניימיכן, אבל דווקא לאחר שטוטנהאם חזרה למשחק, גם ההולנדים מצאו את הרשת. קולינס ג'ון כבש ראשון בדקה ה-75 וג'ון ואן בוקרינג המשיך מהאוויר פנימה כעבור שלוש דקות כדי להבטחנ את הניצחון ולשלוח את ניימיכן לשלב הבא.

טוטנהאם - ספרטק מוסקבה 2:2

טעות איומה בהגנת התרנגולים הובילה לשער הראשון בדקה ה-21. גארת' בייל הוציא כדור חוץ, הברזילאי ז'ילברטו השאיר לשוערו, הורליו גומז וארטם דז'יובה אמר תודה וכבש. אותו דז'יובה סיים מתפרצת קטלנית לרוסים בדקה ה-33 והימם את יושבי אצטדיון "וייט הארט ליין". טוטנהאם החלה ללחוץ והחמיצה ממצבים קורצים, עד הדקה ה-67. ארון לנון פרץ נפלא מימין והעביר כדור רוחב אותו הפך לוקה מודריץ' לשער קל. השער רק המריץ את התרנגולים וטום האדלסטון המשיך בנגיחה פנימה את ההגבהה של בייל בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully