וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס מונה למאמן בלקבורן

ביג סם חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה שפיטרה את פול אינס, וינסה להצעיד אותה אל מעל הקו האדום. ווסטהאם ממשיכה לחפש רוכש

בלקבורן רוברס הודיעה הערב (רביעי) רשמית על מינויו של סם אלרדייס למאמן הקבוצה. ביג סם חתם לשלוש שנים ויחליף בתפקיד את פול אינס, שפוטר בתחילת השבוע. בלקבורן מדורגת במקום ה-19 והלפני האחרון בפמיירליג עם 13 נקודות מ-17 משחקים. אלרדייס יוצג רשמית מחר במסיבת עיתונאים.

אלרדייס, 54, אימן את בולטון בין השנים 1999-2007. את העונה שעברה הוא פתח בניוקאסל, אך פוטר בחודש ינואר ומאז לא אימן בשום קבוצה. לאחרונה, נקשר שמו כמועמד לקבוצות אנגליות רבות בהן: נוטינגהאם פורסט וסנדרלנד. באנגליה פורסם כי גרהאם סונס היה המועמד המוביל לתפקיד, אך הבוקר (רביעי) פסל המנג'ר הוותיק את האפשרות שיחזור לאיווד פארק. לאחר הדברים שאמר סונס, נכנסו השיחות עם אלרדייס להילוך גבוה.

ווסטהאם מחפשת רוכש

הנהלת ווסטהאם אישרה היום (רביעי) כי הבעלים האיסלנדי, ביורגולפור גודמונדסון מתכוון למכור את המועדון בשל קשיים כלכליים. סגן נשיא הפטישים, אסגיר פרידגירסון אישר כי הבעלים מחפש רוכש, וכי מתנהלים מגעים עם חמישה רוכשים פוטנציאליים.

כזכור, ווסטהאם מצויה בקשיים כלכליים חמורים. גודמונדסון החזיק 41 אחוזים ממניות אחד הבנקים הגדולים באיסלנד שהתמוטט בעקבות המשבר הכלכלי העולמי. על פי הדיווח ב"סקיי", תג המחיר לקניית המועדון עומד על 250 מיליון ליש"ט, לעומת 85 מיליון ששילם גודמונדסון כשרכש את המועדון בנובמבר 2006.

"אנחנו בודקים מהו שוויו של המועדון", אמר סגן הנשיר, פרידגירסון. "יש התעניינות גדולה, והרבה גורמים פנו אלינו. נבצע הערכה ולאחר מכן נחליט האם למכור. אנחנו בעיצומו של תהליך בו אנחנו מבררים את האופציות ואוספים מידע לגבי הדרישות של מתעניינים חיצוניים".

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully