וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "אנחנו צריכים ללמוד לגמור משחקים"

מייק ד'אנטוני ראה את שחקני הניקס מאבדים יתרון של 15 נקודות במחצית בהפסד ללייקרס אבל יצא מעודד. קובי: "לא נלחצנו מהפיגור"

הניו יורק ניקס כמעט ורשמו הלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד מהפתעות העונה כשהובילו 50:65 במחצית על הלייקרס בסטייפלס סנטר, אבל קובי בריאנט וחבורתו התעשתו במחצית השניה וניצחו בסיום 114:116. "אני חושב שאנחנו משחקים טוב יותר", אמר מאמן הניקס מייק ד'אנטוני. "אנחנו עוד צריכים ללמוד איך לגמור משחקים, איך לשחק יותר ביחד ולהוריד את כמות הזריקות הרעות, אבל אנחנו נגיע לשם".

קובי בריאנט, שקלע 29 נקודות, קטף שבעה ריבאונדים, חילק שישה אסיסטים וחטף ארבעה כדורים, אמר בסיום: "זכרנו את כל הקרבות שהיו לנו בעבר, ולא נלחצנו מהפיגור. העובדה שנרגענו וחזרנו למשחק היא חוויה טובה עבורנו להמשך".

למאר אודום, ששיחק למרות שסבל מחום גבוה וסיים עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, אמר: "נדמה לי שיש לי שפעת, אבל מי יודע? הייתי חייב לשחק. פאו (גאסול) לא שיחק בגלל הכאבים בגרון, וגם לוק (וולטון), טרבור (אריזה), וג'וש (פאוול) היו חולים... זה כמו גן ילדים פה. פשוט הכרחתי את עצמי לשחק, כמו שחקן פוטבול".

אחד הצופים במשחק היה סטפון מארבורי, שעדיין מקבל משכורת עתק מהניקס אך מזמן לא נמצא עם הקבוצה. מארבורי מתגורר בשבועות האחרונים בלוס אנג'לס ולכבוד ביקורה של קבוצתו לשעבר הוא קפץ לסטייפלס סנטר ואמר לעיתונאים: "אני לא יצרתי את המצב הזה. אני שומר על כושר, ומנסה ליהנות מהחיים".

יאו לא יוצא מגדרו

טרייסי מקגריידי רשם הלילה את הטריפל דאבל הרביעי בקריירה שלו עם 20 נקודות, 14 ריבאונדים ועשרה אסיסטים בניצחון של יוסטון 96:108 על דנבר, שממעטת להפסיד מאז הגעתו של צ'ונסי בילאפס. "זה היה משחק טוב מאוד שלנו", אמר טי מאק בסיום. "כשאנחנו שומרים ככה ומתחברים בהתקפה כמו היום, אנחנו יכולים להיות קבוצה מסוכנת".

יאו מינג, שהיה נהדר אף הוא עם 32 נקודות, הוסיף: "אני מקווה שנוכל לשמור על רמה כזו לאורך זמן ולשחק ככה יותר בעקביות ולשחק כקבוצה. זה עדיין רק משחק אחד מתוך 82, וכשיגיע הפלייאוף זה יהיה סיפור שונה לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully