וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תחליף דיארה בדיארה

בעקבות פציעתו של מאמדו דיארה תרכוש אלופת ספרד את לסאנה דיארה מפורטסמות תמורת 20 מיליון יורו. ראמוס: "מאוד רציתי שחקן כמוהו"

ריאל מדריד הבטיחה לאוהדיה חיזוק בינואר, ואחרי שהשלימה את רכישתו של קלאס יאן הונטלאר מאייאקס סיכמה אלופת ספרד עם פורטסמות על קנייתו של לסאנה דיארה, שמיועד להחליף את מאמדו דיארה הפצוע שגמר את העונה.

הקשר הצרפתי בן ה-23 הוכתר בגיל צעיר ליורש של קלוד מקללה, אך לא הצליח לפרוץ בפרמיירליג ואחרי שנתיים בצ'לסי ושנה אחת בארסנל נמכר בינואר האחרון לפורטסמות תמורת שישה מיליון יורו. בפומפי פרח דיארה ועזר לקבוצה לזכות בגביע האנגלי אשתקד, וכעת מדווח "דיילי מייל" כי ריאל תשלם עבורו 20 מיליון יורו, ועל פי "הסאן" מדובר אפילו על סכום של 27 מיליון יורו.

מאמן ריאל חואנדה ראמוס הסביר את בחירתו בדיארה ואמר: "השמות הגדולים כבר משחקים בליגת האלופות ואי אפשר להחתים אותם, ודיארה הוא שחקן שאני מכיר היטב ומאוד רציתי שחקן כמוהו".

מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה החוצה מהסנטיאגו ברנבאו הוא רפאל ואן דר וארט. ההולנדי שנרכש מהמבורג הקיץ תמורת 13 מיליון ליש"ט לא זוכה לקרדיט מראמוס, שמעדיף לקדם על פניו את מיגל פלאנקה הצעיר.

קסיאס שוב עצר פנדל של אטו

ארבעה ימים אחרי הקרב הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד התפנו כמה מכוכבי הקבוצות למשחק צדקה במדריד, שההכנסות ממנו הועברו לצלב האדום למען המאבק של האירגון במחלת המלריה. שני המארגנים של האירוע היו איקר קסיאס ורפאל נדאל, שהצטרף יחד עם כוכבי ספורט מקומיים אחרים כמו נהג הפורמולה 1 פרננדו אלונסו ונהג הראלי דני סורדו למשחק הכדורגל, במהלכו שיחזר קסיאס את הדיפת הפנדל של מהקאמפ נואו במוצ"ש כשבלם כדור עונשין של סמואל אטו.

המשחק הסתיים בניצחון 9:12 לקבוצה של קסיאס על הקבוצה של נדאל, ולאחר מכן עברו הספורטאים למגרש הטניס, שם ניצחה קבוצתו של נדאל, בה שיחקו נובאק דג'וקוביץ' וקרלוס מויה את הקבוצה של דויד פרר, חואן קרלוס פררו ופליסיאנו לופז. לסיום נערך מירוץ קרטינג בו ניסו הכדורגלנים והטניסאים את כוחם במגרש של אלונסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully