וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארקה: סיכויי אוואט להצטרף לחיחון נמוכים

דיווח: העלויות הכספיות הגבוהות הכרוכות בצירופו של השוער יקשו על ביצוע העסקה. חיחון מחפשת שוער בדחיפות ולא תמתין זמן רב

העיתון הספרדי "מארקה" מדווח הערב (רביעי) כי סיכוייו של השוער הישראלי, דודו אוואט, להצטרף לספורטינג חיחון נמוכים. חיחון מחפשת בדחיפות שוער, והמאמן מנואל פרסיאדו מעוניין באוואט ואף שוחח עימו בטלפון, אך משכורתו הגבוהה של השוער והדרישות הכספיות של דפורטיבו לה קורוניה מטרפדות בשלב זה את העיסקה.

כזכור, השוער הראשון של חיחון, איבן קוולאר, ייעדר תקופה ארוכה של לפחות ארבעה חודשים. בחיחון מעוניינים להחתים שוער עד סוף השבוע, על מנת שיוכל לשחק כבר במשחק הראשון לאחר פגרת חג המולד.

על פי הדיווחים בספרד, נשיא חיחון, מנואל וגה ארנגו נסע בסוף השבוע למדריד על מנת לנהל מו"מ עם ריאל על השוער השלישי, ג'ורדי קודינה, אלא שהמאמן חואנדה ראמוס הטיל וטו על המהלך. כעת, אוואט, שאינו משחק כלל בדפורטיבו לה קורוניה הוא המועמד המוביל לתפקיד.

הנהלת חיחון התכנסה הבוקר כדי לדון בצירופו של שוער. פרסיאדו, שמכיר מצוין את אוואט מסנטאנדר, רוצה בשוער, אך ספק אם חיחון תוכל לעמוד בעלויות. בספרד דווח כי חיחון מחכה לאישור של לה קורוניה, אך לא תחכה יותר משלושה ימים. כזכור, לאחרונה פורסם כי גם ולנסיה, מאיורקה ובורוסיה מנשנגלדבאך מעוניינות בשוער. לחיחון ישנם מועמדים נוספים על הכוונת במדיה והמו"מ לא יצלח: אינקי לאפוונטה מאתלטיק בילבאו, דייגו קבאז'רו מאלצ'ה, חוזה מנואל פינטו, השוער השלישי של ברצלונה, וגם גוסטבו מונואה, השוער שהיכה את אוואט בעונה שעברה והושעה גם הוא מלה קורוניה.

חיחון, שחזרה בקיץ לליגה הראשונה בספרד לאחר 10 שנות היעדרות, מדורגת במקום ה-12 בליגה והיא התאוששה לאחרונה מפתיחה איומה של העונה.

עדכון ראשון: 17/12 10:21
עדכון אחרון: 17/12 18:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully