וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת נוער ב' של ישראל ניצחה את פינלנד 0:2

אחרי שהפסידה לגרמניה, השיגה ניצחון בטורניר החורף הבינלאומי. לעומתה, נבחרת הנערים נוצחה על ידי טורקיה 3:1

נבחרת נוער ב' של ישראל גברה היום (שלישי) 0:2 בנס ציונה על פינלנד, במשחקה השני בטורניר החורף הבינלאומי. כזכור, במשחק הראשון נוצחה הנבחרת 2:0 מול גרמניה.

ישראל פתחה בצורה חזקה, וכבר בדקה השמינית עלתה ליתרון משער של אדם כרמיה מהפועל כפר סבא. ישראל היתה טובה יותר והגיעה למצבים רבים ליד השער הפיני, אך התוצאה נשמרה עד למחצית. גם במחצית השניה לא הובקעו שערים למרות ההזדמנויות הרבות, עד ששלוש דקות בתוך תוספת הזמן העלה שלומי לוי מבני יהודה את ישראל ל-0:2, וקבע את תוצאת המשחק.

המאמן אלי אוחנה אמר בסיום לאתר ההתאחדות: "היה משחק טוב שלנו, שלטנו ברוב הדקות ובקצב המשחק, היו מהלכים יפים והגענו להרבה הזדמנויות. כשמשחקים טוב אז יש גם תוצאות, והפנים שלנו כבר קדימה לרומניה".

אוחנה שערך חמישה שינויים מההרכב שפתח מול גרמניה אתמול, הסביר: "בטורניר צפוף מבחינת לו"ז צריך לחלק את הכוחות, כי בכל זאת מדובר בשחקנים צעירים. לשמחתי, כל מי שנכנס עשה את העבודה כמו שצריך וכך גם המחליפים. אני רוצה גם לראות כמה שיותר שחקנים, על מנת שיצברו ניסיון ודקות משחק יחד".

במשחק השני בבית נפרדו גרמניה ורומניה בתיקו 2:2. ישראל תפגוש את הרומנים ביום חמישי ביבנה (12.00, כניסה חופשית) למשחק הנעילה של הטורניר, כשגרמניה תשחק מול פינלנד באשדוד (11.00).

הרכב ישראל: אריק ינקו; גיא ליפקה, צחי מחלוף, מישל נחמיאס, ריף פרץ; ברק משה, אדיר ממן, אייל גולסה (פיליפ אבו מאנה 90), צחי אליחן (מאיר אלקבץ 57); פיראס מוגרבי (שלומי לוי 79), אדם כרמיה (סמיר חכים 57).

נבחרת הנערים הפסידה לטורקיה 3:1

נבחרת הנערים של ישראל נוצחה 3:1 מול טורקיה ברמת השרון במשחקה השני בטורניר החורף הבינלאומי. כזכור, אתמול ניצחה ישראל 0:4 את בלארוס במשחק הפתיחה.

הטורקים עלו ליתרון בדקה החמישית משער של חסן אחמד סארי, אך עידן שפשה מקריית שמונה איזן ל-1:1 כעבור רבע שעה. רגע לפני השריקה למחצית עלו הטורקים ליתרון 1:2 משער עצמי של משה כחלון. ישראל תקפה במחצית השניה במטרה להשווה, וההזדמנות הגדולה ביותר היתה של עאהד עזאם שהגיע לאחד על אחד מול השוער הטורקי בדקה ה-80, אך הבעיטה שלו נהדפה. בתוספת הזמן כבש ריצ'פ ברק אליטז את השלישי לטורקים, וקבע את תוצאת המשחק.

המאמן טל בנין אמר בסיום לאתר ההתאחדות לכדורגל: "אולי מבחינת היכולת היה לטורקים יתרון מסוים, אך לא נפלנו מהם בכמות המצבים. ספגנו שערים שנבעו מחוסר ריכוז, והשחקנים מבינים את זה ולכן הם גם מרגישים מאוכזבים".

בנין הוסיף: "יכולנו לנצח וזה מתסכל, כי עשינו הרבה מהלכים יפים, ובהחלט ניכרת מגמת השיפור. אני יודע שכל שחקן עשה מבחינתו את המקסימום עם גישה חיובית".

במשחק השני בבית נפרדו סרביה ובלארוס בתיקו 0:0 בכפר סבא. ביום חמישי (11.00) תשחק הנבחרת מול סרביה בנס ציונה, וטורקיה תפגוש את בלארוס (11.00, ראשל"צ) במחזור הנעילה של הטורניר.

הרכב ישראל: גל אנגלשטיין; טאלב טוואטחה, אלי דסה, משה כחלון, גל דהן; חאלד סוואן (ערן רוזנבאום 65), עאהד עזאם, לוטם זינו (חן ראובן 70), רועי קהת; עידן שפשה, וויאם מוסא (הראל פולק 50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully