וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: זאב, זאב

מילאן סיימה ב-2:2 בלבד מול הזאבים מוולפסבורג ועלתה לשלב הבא מהמקום השני. כעת היא תוגרל מול אחת מהנושרות מליגת האלופות

כמה אופייני למילאן של שנה, כמה מתאים לה. הרוסונרי אירחו הערב (רביעי) את וולפסבורג למשחק במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים של גביע אופ"א וידעו שניצחון יעלה אותם לשלב הבא מהמקום הראשון.

הרוסונרי פתחו היטב וגם פעמיים ליתרון, אבל בכל פעם נרדמו והרשו ליריבתם הנחותה לפחות מבחינת חומר שחקנים, להשוות. המשחק הסתיים ב-2:2 ומילאן סיימה במקום השני בבית ה', מה שאומר שהיא תוגרל בסיבוב הבא מול קבוצה שנשרה מליגת האלופות. במשחק נוסף בנערך באותו בית גברה פורטסמות 0:3 על הירנביין. השתיים לא עלו שלב עוד לפני המשחק.

אסטון וילה, אייאקס והמבורג כבר הבטיחו את עלייתן מבית ו' ערב המחזור והערב נאבקו רק על המיקום, שבסופו של דבר נראה כך: המבורג, אייאקס, אסטון וילה. הגרמנים גברו הערב 1:3 על האנגלים ואילו ההולנדים הסתפקו ב-2:2 מול סלביה פראג.

בבית ז' פישלה קלאב ברוז' בגדול ולמרות שהייתה זקוקה לתיקו ומעלה מול פ.צ קופנהאגן כדי לעלות, הפסידה לדנים 1:0 בבית והודחה. סט. אטיין ו-ולנסיה סיימו ב-2:2.

בבית ח' הצטרפו דפורטיבו לה קורוניה ולך פוזנאן לצסק"א מוסקבה לאחר ששתיהן ניצחו 0:1 הערב, את נאנסי ופיינורד בהתאמה.

בית ה'

מילאן - וולפסבורג 2:2

מילאן חיפשה את שער היתרון כבר מהדקה הראשונה ובדקה ה-15 מצאה אותו אחרי שקרן של קלרנס סיידורף מצאה את הראש של מאסימו אמברוסיני, שממרכז הרחבה נגח חזק פנימה.

אלא שמיד אחרי השער הרוסונרי הורידו רגל מהגז, כפי שכבר קרה להם לא פעם העונה ומבצע קבוצתי נהדר של האורחים הסתיים דווקא ברגליים האיטלקיות של כריסטיאן זקארדו, שהשווה בדקה ה-55. השער של מגן פאלרמו לשעבר העיר את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי וכעבור דקה בלבד ניצל פאטו חור בהגנה הירוקה והחזיר את היתרון למקומיים עם שער קל באחד על אחד מול דייגו בנאליו.

אלא ש...נכון, מילאן שוב נרדמה ובדקה ה-80 שילמה על כל בגדול. מהיר סאגליק בעט מחוץ לרחבה אחרי כדור קרן ואדין דזקו הסיט מקרוב לרשת של דידה. הרוסנרי שוב התעוררו, אבל הפעם זה היה מאוחר מדי והם סיימו את הבית המוקדם במקום השני.

פורטסמות - הירנביין 0:3
לפורטסמות: פיטר קראוץ' 40, 42, הרמן הריידרסון 90.

בית ו'

המבורג - אסטון וילה 1:3

מרטין אוניל פתח עם כמה שחקני ספסל, בעיקר בחלק הקדמי וגם נתן צ'אנס נוסף לנייתן ד'לפונסו הצעיר והמבטיח שעוד נשמע עליו רבות, אבל המבורג המשיכה להינות מהכושר הנפלא של החוד הקרואטי שלה, ניצחה וגם הרוויחה ביושר את המקום הראשון בבית.

מלאדן פטריץ' עשה זאת ראשון בדקה ה-18, עם בעיטה מצוינת ברגל שמאל, אלכסונית לשער של בראד גוזאן ואיביצ'ה אוליץ' הכפיל כעבור 12 דקות עם נגיחה ממרכז הרחבה. האחרון כבש את השני שלו בדקה ה-57 וביסס את היתרון של המבורג, שסיימה במקום הראשון בבית. ד'לפונסו צימק 7 דקות לסיום.

אייאקס - סלביה פראג 2:2
לאייאקס: יאן ורטונגן 4, לואיס סוארז 90 (פנדל). לסלביה: יארוסלב צ'רני 13, מארק יארולים 41.

בית ז'

קלאב ברוז' - פ.צ קופנהאגן 1:0

הבלגים היו עולים לשלב הבא אם היו משיגים תיקו ביתי, אבל המשיכו בכושר הלא טוב שלהם ורשמו הפסד בית שני בתוך פחות משבוע, אחרי שהובסו 4:1 באותו מקום על ידי סטנדארד ליאז' בסוף השבוע במסגרת הליגה. סזאר סאנטין הברזילאי, שהגיע לקבוצה הדנית מאלופת שבדיה קלמאר, כבש בדקה ה-58.

סט. אטיין - ולנסיה 2:2

הצרפתים והספרדים הבטיחו את העלייה שלהם עוד לפני המחזור האחרון ולמרות שנאבקו על המקום הראשון, סיפקו לצופים ארבעה שערים וחגיגה של כדורגל. אילן כבש צמד עבור המארחת בדקות 29 ו-44, פרננדו מוריינטס (33) וניקולה זיגיץ' (72) הישוו פעמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בית ח'

לה קורוניה - נאנסי 0:1

רודולפו בודיפו כבש שער יקר עבור המארחת בדקה ה-74 והעניק לה את העלייה לשלב הבא למרות המארב שהכינה לה לך פוזנאן. נאנסי, שלא מצליחה לשחזר את היכולת שהביאה אותה למפעל מלכתחילה, תסתפק מעתה במאבקים בצרפת.

פיינורד - לך פוזנאן 1:0

פיינורד היא אחת מהקבוצות המאכזבות ביותר באירופה ולמשחק הערב היא הגיעה ללא סיכויי עליה וכשהפולנים יודעים שניצחון עשוי להעלות אותם, הם הגיעו כדי לעשות את העבודה. איבן דג'ורדג'ביץ' כבש בדקה ה-26 והעניק לאורחים ניצחון שבזכות הפסדה של נאנסי הספיק להם בשביל לעלות שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully