וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליפילד מול וליואב - בספורט 1 וספורט 2

המתאגרף האמריקאי בן ה-46 שב לזירה ויתעמת עם אלוף העולם הרוסי בשבת ב-21:30. ינסה להפוך לאלוף העולם המבוגר בהיסטוריה

הקרב של השנה יפגיש בין אלוף העולם הנוכחי הרוסי וליואב לבין מי שהיה בעבר ארבע פעמים אלוף העולם. ניצחון של הוליפילד יהפוך אותו לאלוף העולם במשקל כבד המבוגר בכל הזמנים.

במשך שנים רבות ייצר ענף האגרוף שורה ארוכה של אלופים בלתי נשכחים: מוחמד עלי, רוקי מרציאנו, ג'ו לואיס, מארווין הגלר ועוד רבים וטובים אחרים. איוונדר הוליפילד שנכלל ברשימה הזו הוא למעשה הכוכב האחרון של ענף האגרוף שעדיין מתרוצץ בזירה. בשבת ב-23:45 ינסה הוליפילד לעשות את הבלתי ייאמן – זכייה באליפות העולם במשקל כבד בגיל 46. המתאגרף האגדי, שזכה בעבר בתואר 4 פעמים, יפגוש בציריך, שוויץ, את האלוף המכהן, ניקולאי וליואב, שמכונה "הרוסי הענק" על שום מימדיו: 210 ס"מ גובה על 145 ק"ג. הוליפילד אמר "איני מוטרד מהבדלי המשקל והגודל. אין לי ספק שאזכה בקרב ובחגורת האליפות".

מאזנו של וליואב עומד על 49 ניצחונות, מתוכם 34 בנוק אאוט, מול הפסד בודד. לעומתו, הוליפילד ניצח ארבעים קרבות, מתוכם 27 בנוק אאוט, והפסיד בתשעה קרבות. האלוף לשעבר זכור בין השאר כמי שגבר על מייק טייסון פעמיים כולל בקרב הבלתי נשכח שבו נגס טייסון באוזנו.

אם יזכה הוליפילד בתואר, הוא ישבור שני שיאים. הראשון - הדחת אלוף העולם הגדול ביותר. השני - בגיל 46, הוא יכול להפוך למתאגרף המבוגר ביותר שזוכה בתואר אלוף העולם ובכך לשבור את שיאו של ג'ורג' פורמן, שעשה זאת בגיל 45 .

שידור הקרב, המכונה על ידי עולם האגרוף "הקרב ההיסטורי", יחל בשעה 21:30, עם שידור קרבות החימום המסקרנים ובהם הקרב על אליפות אירופה במשקל כבד בין יוהאן דוהופאס (צרפת) ופרנצ'סקו פיאנטה (גרמניה). שידור ישיר בספורט 2.

מנכ"ל ערוצי ספורט 1 וספורט 2 אדר זהבי אמר: "ענף האגרוף משווע מזה שנים רבות לאלופים קלאסיים, והוליפילד הוא למעשה המתאגרף הקלאסי האחרון שעדיין פעיל. היות וזו עשויה להיות ההופעה האחרונה בהחלט שלו בזירה, אני משוכנע שצפויה לכל חובבי הספורט בארץ חוויה נהדרת ובלתי נשכחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully