וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף מבקר את מסי ומהלל את ריאל מדריד

ההולנדי ציין כי מסי אשם חלקית ביחס הקשוח שקיבל משחקני ריאל ומתפעל מהלבנים. איקר קסיאס מוכן לספוג מול אטו במשחק צדקה

בטוויסט מעניין אחרי "אל קלאסיקו" יצא אגדת ברצלונה יוהאן קרויף בביקורת על כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, בעודו משבח את המשחק של שחקני ריאל מדריד.

מסי קיבל יחס קשוח מצד שחקני הבלאנקוס, שנכנסו בו פעם אחר פעם בברוטליות, אולם, ההולנדי אמר שזו היתה גם אשמתו של כוכב הבלאוגראנה: "הם בעטו בו לכל אורך המשחק, אבל הוא גם ביקש את זה", אמר קרויף לעיתון הקטאלוני "אל פריודיקו". "ברור שיעשו עליך עבירות אם תשחק במרכז השדה. שחקני מדריד ידעו את זה והיו מוכנים לכך. הם בעטו בו בידיעה שהם לא ייענשו. אם הוא היה משחק קרוב יותר לרחבה או בתוכה, הוא היה זוכה בבעיטה ישירה לשער או אפילו בפנדל", אמר אגדת הכדורגל. "אם אתה יודע שירביצו לך, לפחות תדאג לכך שהקבוצה שלך תרוויח מזה", הוסיף לפני שביקר את השופטים על כך שלא עשו כלום בעניין.

כדי להשלים את הטוויסט, התפנה קרויף לשבח את הבלאנקוס: "הם הצליחו להסתגל למשחק בעקבות הנסיבות, עם מה שהיה להם. אם הם היו מתקיפים, היינו מבקיעים להם שישה שערים", סיכם.

קסיאס: "הפעם אתן לאטו לכבוש"

שלושה ימים אחרי שנפגשו ב"אל קלאסיקו" ייפגשו שוב חלוץ ברצלונה סמואל אטו ושוער ריאל מדריד איקר קסיאס במשחק ראווה שאירגן השוער המדרידאי יחד עם הטניסאי רפאל נדאל, למען המלחמה במלריה.

כזכור, במפגש הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד, עצר שוער הבלאנקוס את הפנדל של החלוץ הקמרוני. קסיאס מוכן לתת לאטו לכבוש למען המטרה הנעלה: "בטח, אני מניח שהפעם אתן לו לכבוש. זו תהיה מחווה יפה, כי המטרה העיקרית היא לוודא שהכול יתנהל כשורה", אמר סן איקר.

"אני מקווה שאנשים יהנו מהאירוע הזה, ושזה יעורר בהם השראה ויתמוך במלחמה נגד המלריה. המטרה היא לגייס כמה שיותר כסף, כדי לעזור לילדים. בשנה שעברה פחדנו שלא תהיה היענות, אבל היו המון צופים", הוסיף השוער. "אני רוצה גם להשיג נקמה, כי בשנה שעברה הקבוצה שלי הפסידה, אז אני מקווה לנצח הפעם".

לקסיאס גם מטרה פרטית אותה הוא רוצה להשיג על חשבון חברו הטוב נדאל: "השנה, המטרה הפרטית שלי היא להגיש אייס נגד ראפה. לא הצלחתי לעשות זאת בשנה שעבר, אבל אנסה שוב השנה", סיכם השוער המדרידאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully