וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יחיאל נטש את אימון מכבי ת"א

16.12.2008 / 15:41

בלם הצהובים סובל ממתיחה, אך צפוי לשחק. נמני לא מרוצה מההגנה של שחקני החלק הקדמי ומתלבט מי יפתח בחוד מול סכנין

שחקני מכבי תל אביב חזרו הבוקר (שלישי) להתאמן אחרי שנהנו אתמול מיום חופשי. הבלם אבי יחיאל נטש את האימון בגלל מתיחה בשריר רגלו, אך הוא יהיה כשיר למשחק התחתית מול בני סכנין בשבת. הבלם איגור טומאסיץ' שוב לא התאמן בגלל החבלה בקרסולו והמתיחה בשרירי המפשעה.

המנג'ר אבי נמני ביקר במהלך האימון את שחקני החלק הקדמי של הקבוצה ובמיוחד את מאור בוזגלו על כך שהם לא לחצו מספיק את שחקני מכבי פתח תקווה במשחק האחרון באורווה בשבת. בסיום ערך נמני שיחה בארבע עיניים עם בוזגלו.

לנמני צפוי כאב ראש לא קטן בקביעת ההרכב הפותח למשחק שכן גם החלוץ איליה יבוריאן וגם יוסי שבחון נמצאים בתמונת ההרכב ונמני יצטרך להחליט האם לספסל אחד או שניים משחקני החוליה הקדמית, מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן או עמנואל מאיוקה בכדי להרכיב במקומם את שבחון או יבוריאן. אופציה נוספת היא שג'ונתן אסוס שוב יאבד את מקומו בהרכב.

מי שבוודאות לא ישחק הוא שרן ייני המורחק כאשר את מקומו ימלא המגן אורי שטרית שיחזור להרכב הראשון אחרי תקופה ארוכה שבמהלכה הוא החלים מפציעה ברגלו וכן סופסל מסיבות מקצועיות.

אוהדי הקבוצה מתכוננים אף הם לקראת המשחק מול סכנין בשבת, וארגון האוהדים "אולטראס מכבי" מארגן הסעות לבלומפילד בשביל אוהדי הקבוצה שנמצאים בצפון הארץ. האוהדים הצהובים יוכלו להירשם להסעות דרך אתר "האולטראס" באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully