וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי השלים עם המציאות, אינס פוטר

מאמן צ'לסי, שקיווה לחזק את ההתקפה, קיבל הודעה מהבעלים שיאלץ להסתדר עם הסגל הקיים. בלקבורן מחפשת מאמן, נחשו מי מועמד?

פליפה סקולארי, מאמן צ'לסי, הנאבקת בליברפול בצמרת הליגה האנגלית, קיווה לחזק את ההתקפה שלו בינואר. אולם, נראה שהוא מתחיל להשלים עם העובדה שהסגל שלו לא ישתנה במהלך העונה. "אני לא חושב שהמועדון יקנה ואני לא חושב שהם ימכרו. זה הסגל שלי, אלה השחקנים שלי", אמר הברזילאי. "אולי אשים שחקן מסוים בתפקיד שונה, או לתת לשחקן מסוים תפקיד מיוחד במשחקים מסוימים, אבל אני צריך להסתדר רק עם השחקנים שלי", הוסיף. המאמן לא הצליח להחתים את רוביניו בקיץ, שבחר לעזוב את מדריד לטובת המיליארדרים ממנצ'סטר סיטי, ויאלץ להיות מאופק גם הפעם.

לרשות הברזילאי עומדים שני חלוצים מרכזיים, ניקולא אנלקה ודידייה דרוגבה, כשהאחרון סבל מפציעות והרחקות ברוב שלבי העונה עד כה. אנלקה הצליח לעמוד בעומס בינתיים, עם 14 כיבושים בליגה, אך סקולארי היה שמח לשים ידיו על מייקל אואן ו/או הפורטוגלי הצעיר אורלנדו סא, שנבחן בקבוצה והרשים. יחד עם הבעיות בחוד, המיליונרים איבדו את מיקאל אסיין, שנפצע בברכו, אך לפי הדיווחים שלו ההחלמה שלו מתקדמת מהר מהצפוי.

חזרתו של דרוגבה הובילה את קשר הכחולים, דקו, לעודד את מאמנו לשחק עם שני החלוצים יחד. "עם דידייה יש לנו נוכחות רבה יותר ברחבה. אני חושב שאנחנו משחקים טוב יותר עם דידייה ואנלקה", אמר הברזילאי. לגבי חוסר היכולת של הקבוצה שלו לנצח בבית לאחרונה, אמר המאמן "אנחנו לא מנצלים את ההזדמנויות שלנו. בחוץ אנחנו קבוצה יעילה, אבל אנחנו צריכים לחזור לכושר גם בבית".

* אתר soccerlens.com הציע את מועמדותו של מאמן צ'לסי לשעבר, אברם גרנט, כאחד הלוזרים של השנה. צ'לסי איבדה את התואר האנגלי בשתי נקודות והחלקה של ג'ון טרי מנעה ממנו את תואר ליגת האלופות. האתר מסביר כי על אף שגרנט הוביל את צ'לסי לראשונה לגמר ליגת האלופות, הישראלי הפך למאמן שאף קבוצה לא רוצה, ועל כן הוא מציע את מועמדותו לתואר המפוקפק.

"פול קיבל את הצעד"

אף אחד לא ממש הופתע היום (שלישי) באנגליה, כשבלקבורן הודיע על פיטוריו של מאמנה פול אינס. רוברס לא ניצחו באחד-עשר המחזורים האחרונים והם מתחת לקו האדום עם 13 נקודות בלבד מ-51 אפשריות. אינס מונה לתפקיד בקיץ, והיה למאמן השחור הראשון בתולדות הפרמיירליג, אך הרומן עם בלקבורן היה קצר מכפי שהצדדים ציפו.

"בתחושה קשה הורתה ההנהלה לפול אינס לעזוב את המועדון", נאמר בהודעה הרשמית שפורסמה באתר הקבוצה. "הישרדות הקבוצה בפרמיירליג היא חשובה ועומדת בראש מעייננו. אנו מתמקדים במציאת מחליף. פול אינס קיבל את הצעד, הוא לוחם ואנו מאחלים לו הצלחה".

פול אינס, קשר נבחרת אנגליה, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ואינטר לשעבר, החליף את מארק יוז בקיץ. אינס בן ה-41, החל את קריירת האימון שלו במאקספילד טאון ומשם עבר למילטון קיינס דונס. אינס הוא המאמן השישי שמפוטר העונה בפרמיירליג, וזאת למרות שחתם על חוזה לשלוש שנים בבלקבורן. מי שעשוי להחליפו, לפחות על פי השמועות בחלק מכלי התקשורת באנגליה, הוא גראהם סונס הוותיק, שזוכה ליחס של אחד ל-2.5 באתרי ההימורים לגבי הסיכוים שהוא זה שימונה למאמנה הבא של בלקבורן. גרנט, מיודענו, נמצא באופן מפתיע במקום השביעי עם יחס של אחד לעשרים.

עדכון ראשון: 16/12/08 10:34
עדכון אחרון: 16/12/08 17:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully