וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע בום

מכבי ת"א תחפש ניצחון בצרפת על לה מאן, שאמנם נותנת פייט במשחקים שלה, אך עדיין לא ניצחה. השאלה אם הצהובים ינצחו בלמעלה משבע נקודות

משחק מספר 64: לה מאן (7+) – מכבי תל אביב 1.8, 9.0, 1.8

מכבי תל אביב תתייצב ביום חמישי למשחק הקל ביותר שלה, לפחות על הנייר, בעונה האירופית, מול לה מאן החלשה, אך כולם זוכרים את המשחק הקודם בין שתי הקבוצות, שהסתיים צמוד מאוד בו הצהובים ניצחו רק בהארכה אחרי סל בשניות האחרונות. מאז השתנה המאמן על הקווים של הצהובים, אך מצב הרוח לא השתפר בהרבה שכן מכבי נראית עדיין לא כפי שציפו ממנה.

במשחק האחרון של מכבי בשבוע שעבר ניצחה מכבי את אבלינו, קבוצה נוספת שלא הייתה אמורה להקשות יותר מידי. אז אבלינו שיחקה רע מאוד, ואילו מכבי שיחקה פשוט בינוני וניצחה במשחק לא משכנע 72:86 למרות שהייתה אמורה לדרוס. הצהובים מדורגים במקום הרביעי בבית עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, ואחרי שכמעט הבטיחו בוודאות את ההעפלה לטופ-16 הם אולי יכולים להרשות לעצמם לכוון לעבר המקום השלישי, אותו תופסת ציבונה. אלא שמכבי מגיעה אחרי הפסד מביך בליגה לבני השרון.

לה מאן מדורגת אחרונה בבית המוקדם כשהיא מחזיקה במאזן של אפס ניצחונות משבעה משחקים. תחילה הייתה זו מלאגה שניצחה אותה 79:84, כשעוד חשבנו שללה מאן יהיה מה למכור העונה ביורוליג. לאחר מכן הגיע עוד הפסד במשחק צמוד, הפעם מול ציבונה זאגרב 58:54 וגם על מכבי כפו הצהובים משחק צמוד שהסתיים כאמור בניצחון רק בהארכה. במשחקם הרביעי שוב לה מאן נכנעה בהפרש של פחות מעשר, הפעם לאבלינו ולאולימפיאקוס הם הפסידו בהארכה בחמש הפרש, כך שעד המחזור החמישי זו הייתה צרה צרורה עבור הקבוצות. אלא שמכאן הגיעה ההתפרקות של לה מאן, שהובסה במשחק הבא מול מלאגה ובהמשך ספגה גם 19 הפרש מציבונה זאגרב.

מכבי תל אביב קולעת בממוצע במשחקי היורוליג שלה 80 נקודות למשחק, בעוד היא סופגת את אותו ממוצע. לה מאן לעומת זאת קולעת 72 נקודות בממוצע למשחק בעוד היא סופגת 82 נקודות. ומה אומר הסטטיסטיקה האינדיבידואלית? הקלעים המובילים של מכבי הם ד'אור פישר, שכנראה לא ישחק, עם 15 נקודות בממוצע למשחק, ליאור אליהו עם 14.3, מרכוס בראון עם 13.4 וקרלוס ארויו עם 12.8. את ההצטיינות בכדורים החוזרים לוקח שוב פישר עם שבעה כאלה למשחק ואילו אליהו עם 6.7 למשחק. את שורת האסיסטים מוליך ללא עוררין ארויו עם 4 למשחק.

ובלה מאן הקלעים המובילים הם דיוויד בלות'נטאל, שקולע 13.7 נקודות בממוצע למשחק, ז'ואאו פאולו באטיסטה עם 11.9 ודווריק ספנסר עם 11.1. את טור הריבאונדים מוביל אלן-קונן קופי עם 6.4, בעוד בלות'נטאל לוקח בממוצע 4.4 ריבאונדים למשחק ובאטיסטה עם 3.4. בריאן צ'ייס הוא המוביל בתחום האסיסטים עם שלושה למשחק.

אז מה יהיה לנו הפעם? שוב מלחמה של מכבי? מאוד יכול להיות. הניסיון הראה שלה מאן נלחמת במשחקים שלה ומקשה על היריבות ובוודאי תקשה בצרפת גם על מכבי, שאולי תנצח, אך זה לא יהיה ביותר משבע נקודות הפרש. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully