וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשות לעשות עלייה

עם המחזור האחרון בשלב הבתים של גביע אופ"א, תחפשנה לה קורוניה, נאנסי, אולימפיאקוס והרטה ברלין מקום בשלב הבא. הנה ההמלצות לשבוע הקרוב

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 4.86 (10 ש"ח יניבו 49 ש"ח)

משחק מספר 1: בני השרון (2+) – פאנליניוס. שחקניו של אריאל בית הלחמי אמנם חגגו ניצחון חשוב שהוסיף לא מעט למוראל על מכבי תל אביב, אך ביורוקאפ הם עדיין נראים רע מאוד ונמצאים עם מאזן של שלושה הפסדים משלושה משחקים. במשחק הראשון ניצחו היוונים 70:85 (לפני שבוע), וגם הפעם לא נראה משהו אחר. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 3: אמסטרדם (2+) – הפועל ירושלים. ירושלים יצאה מאוד מעודדת מניצחון הליגה בשבת האחרונה על מכבי ראשון לציון, אך באירופה היא ממש לא נראית משהו ועם שני הפסדים היא יוצאת למשחק חוץ אצל אמסטרדם של אריק שיבק, שכבר ניצח אותם במלחה בשתי נקודות. נראה שירושלים עדיין לא ממש מתורגלת לשחק שני משחקים בשבוע. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 38: דפורטיבו לה קורוניה – נאנסי. דפורטיבו נמצאת במקום השביעי בספרד, אך אליפות היא לא ממש תיקח השנה וכנראה תילחם העונה על מקום בגביע אופ"א. נאנסי מנגד במקום ה-13 בצרפת ומפגינה יכולת חלשה במשחקיה. אלא ששתיהן בעמדה מצוינת לעלות לשלב הבא באופ"א וניצחון של אחת מהן יסדר עבורן את העניינים. לה קורוניה תנצח. ההימור: 1 (1.5)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.72 (10 ש"ח יניבו 97 ש"ח)

משחק מספר 41: ברצלונה – סיינה (7+). לא יותר מידי גבות יורמו אם בסוף העונה סיינה תשתלב בפיינל פור, או לפחות בשלב שמונה הגדולות. כעת האיטלקים פוגשים את ברצלונה, כשהווינר מצ'פר את הקטלונים ביתרון של שבע הפרש. סיינה טובה ולמרות הניצחון של בארסה על פנאתינייקוס במחזור האחרון, בארסה לא תנצח ביותר משבע הפרש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 64: לה מאן (7+) – מכבי תל אביב. מכבי תל אביב רוצה להמשיך לאסוף ניצחון נוסף ויש לה הזדמנות גדולה לעשות את זה מול לה מאן, שנחשבת לאחת הקבוצות החלשות ביותר בבית. הצרפתים, שמתייצבים למשחק עם אפס בטור הניצחונות, לא אמורים להקשות יותר מידי, אך בשבע הפרש מכבי תנצח? לא בטוח. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 74: אולימפיאקוס – הרטה ברלין. הרטה ברלין יצאה לפגרת החורף בגרמניה כשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהופנהיים המוליכה וכשהיא במקום השלישי. כעת היא רוצה לעשות חיל גם באופ"א, אלא שהיא חייבת לנצח כדי להעפיל לשלב הבא, שכן היא רביעית ואילו אולימפיאקוס שלישית. אנחנו מהמרים שהמשחק יסתיים בתיקו, שיאכזב את הגרמנים. ההימור: איקס (3.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully