וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ניצחון על בית"ר לא יסגור את הסיפור"

מאמן מכבי חיפה יודע שקבוצתו צריכה להשתפר לאחר ה-0:1 על בני יהודה ולקראת המפגש מול האלופה. שלומי ארבייטמן צפוי להישאר בקבוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה עשתה היום צעד נוסף בדרך ליציאה אידיאלית לפגרה, כשהגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות, לאחר ניצחון דחוק 0:1 על בני יהודה תל אביב. יניב קטן כבש את שער הניצחון למוליכת הטבלה, שהשכילה להגן על שער החוץ היקר גם ביום חלש של מרבית שחקניה.

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס לאחר המשחק ליכולת קבוצתו: "מה שחשוב זה שאנחנו לוקחים את הנקודות. אני יודע שמחיפה מצפים תמיד לשחק התקפי וטוב. נקווה שהפצועים יתאוששו והכדורגל שלנו ישתפר. כל אחד כאן בא ומנסה לתת את מה שיש לו - שם המשחק אצלנו זה הקבוצתיות. היום ראינו שתי קבוצות שהתגוננו טוב, ואנחנו ידענו לקחת נקודות חשובות מאוד".

את המילה אליפות, לוי עדיין הס מלהזכיר בקול רם. "אפשר לומר שאנחנו מתמודדים על האליפות בדיוק כמו מכבי נתניה שנמצאת מרחק ארבע נקודות מאיתנו, הפועל תל אביב או בית"ר ירושלים. צריך לראות איך אנחנו משפרים את המשחק שלנו ועל זה ניתן דגש. ניצחון על בית"ר בשבוע הבא לא יסגור את הסיפור, אבל עכשיו נשים את כל יהבנו על המשחק הזה".

הבלם שי מימון: "התפתח משחק לא כל כך קל מבחינתו, אבל אני שמח שיצאנו מכאן עם שלוש נקודות. ארבע נקודות פער בצמרת זה יתרון משמעותי להמשך הדרך, בינתיים חשוב לנו לצבור נקודות. גם בסיבוב הקודם ראינו שבני יהודה לא קבוצה קלה, ואנחנו מכבדים אותה. אני מנסה לעשות את המקסימום אבל מתרכז בקבוצה, כמובן שהמטרה שלי היא להתקדם".

בחיפה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהציג יניב קטן בשני המחזורים האחרונים. כזכור, במחזור שעבר הוא היה אחראי לבישול שני השערים שכבשה הקבוצה מול הפועל תל אביב, והיום הוא הבקיע את שער הניצחון. בחיפה ינסו להכשיר את אלון חרזי ודקל קינן לקראת המשחק הבא מול בית"ר ירושלים ומאמינים שניצחון במשחק הזה יפתח פער משמעותי מהאלופה.

בחיפה כעסו מאוד על העובדה ששחקני בני יהודה הכשילו בתוך דקה אחת פעמיים את חרזי, ואלישע לוי ביקש מהמגן להמתין מספר דקות עם החילוף מכיוון שאייל משומר עדיין לא הספיק להתחמם. בסופו של דבר החילוף היה בלתי נמנע, כיוון שחרזי דידה על רגלו. "אני מאמין שאהיה כשיר למשחק הבא, ואפילו אחזור להתאמן עם הקבוצה כבר מחר", אמר חרזי לאחר המשחק.

בדקה ה-73 אירע עימות מילולי בין ג'ון קולמה לאלי אברבנל, לאחר שהשניים תיקלו זה את זה. החלוץ שלומי ארבייטמן, שנכנס רק בדקות האחרונות של המשחק, יישאר בקבוצה ובמועדון הסבירו הערב שהנושא לא נתון בשלב זה לויכוח. גם אלישע לוי הסביר לשחקן כי מקומו בסגל. לאחר המשחק עודדו אוהדי הקבוצה את השוער ניר דוידוביץ', כמו גם את יענקלה שחר. בחיפה מקווים שדוידוביץ' יוכל לחזור לאחר הפגרה ובינתיים הוא מטופל על ידי רופא הקבוצה ד"ר פסקין.

חמד: "אני עוד אחזיר לקבוצה על ההחמצות"

בצד המפסיד הייתה אכזבה מאי ניצול המצבים מול שערה של חיפה, בעיקר במחצית השנייה. מאמן בני יהודה, גיא לוזון, אמר לאחר המשחק: "אני לא מדבר על מזל בכדורגל, כשאתה יוצר מצבים צריך להבקיע אותם. צריך להכריע משחקים בבית ובחוץ בלי קשר לזהות היריבה שעומדת מולנו. היינו אמורים להבקיע ולנצח כמו שעשינו במשחקים האחרונים".

החלוץ תומר חמד התקשה לעכל את ההחמצה מול קבוצתו לשעבר: "אף אחד לא יודע כמה שאני רוצה להבקיע. אני יודע שכולם רוצים שאני אכבוש, אבל אני רוצה יותר מכולם. כל פעם מחדש זה פוגע או בקורה או במשקוף. אני ממשיך להאמין ואני בטוח שאני עוד אחזיר לקבוצה על ההחמצות האלה. אני מאמין בכל משחק. אם אני אפסיק להאמין, אין לי מה לבוא בכלל למשחקים. אני מאמין בכל שבוע שהגול יגיע, ומקווה שכבר בשבת הקרובה אכבוש".

על המשחק אמר חמד: "היינו שווים נקודה ומעלה היום. כל המחצית השנייה ישבנו על השער של חיפה והגול היה באוויר. אם היה נכנס ה-1:1, אני בטוח שגם ה-1:2 היה מגיע. אני מאמין בקבוצה שלנו, וכולם ראו שיש כאן קבוצה טובה. המקום שאנחנו נמצאים בו כרגע לא משקף את היכולת".

בבני יהודה שיבחו את שופט המשחק, לירן ליאני. ראשי הקבוצה פנו למבקר השופטים ואמרו לו: "תן לליאני ציון 10". עוז ראלי סובל ממתיחה קלה בשריר התאומים והוא צפוי לחזור לאימונים בהמשך השבוע. הרוויה קובאצ'ביץ' ספג מכה בברכו מספר דקות לפני שהוחלף. הוא לא צפוי להיעדר מהמשך האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully