וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון לבני השרון באירופה

16.12.2008 / 20:55

הקבוצה של בית הלחמי נעזרה במומנטום החיובי מהניצחון על מכבי תל אביב בליגה וגברה על פאנליניוס היוונית 76:78 ביורוקאפ

מזל טוב לבני השרון על ניצחון ראשון באירופה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי אירחה הערב (שלישי) על פאנליניוס למשחק במסגרת המחזור הרביעי בבית ד' של היורוקאפ והשיגה את ניצחון הבכורה שלה, 76:78.

הקבוצה מהשרון התרגשה מעצם השתתפותה במפעל, אבל הבינה מהר מאוד שהרמה הגבוהה מדי של יריבותיה תשאיר אותה בעיקר עם החוויות. למשחק הערב היא התייצבה אחרי הניצחון המצוין מול בליגה, אבל גם אחרי שלושה הפסדים משלושת המשחקים שלה באירופה. אלא שהמומנטום מהליגה סופסוף המשיך גם באירופה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשבני השרון מגיעה ליתרון שיא של 10 נקודות במהלך הרבע השני, אבל מאבדת אותו עד המחצית. לעומת זאת, הקבוצה הישראלית לא נתנה לפאנליניוס לברוח לה גם כשזו עלתה ליתרון ובזכות פתיחה מצוינת של הרבע האחרון הצליחה לרשום ניצחון למרות סיום צמוד.

במשחק נוסף בבית של בני השרון גברה אנקרה 65:78 על אריס סלוניקי והשתיים מוליכות את הבית עם שלושה ניצחונות והפסד בודד. מייקל רייט הוליך את המנצחת עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים וארווין דאדלי וקנדי ווינסטון תרמו 10 נקודות כל אחד. ספנסר נלסון קלע 13 לאריס ובלגוטה סקוליץ' הוסיף 11.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה צמודה, כשעוסמאן סיסה מייצר נקודות עבור בני השרון ובראד ניולי עושה זאת עבור היוונים בדקות הפתיחה. פאנליניוס הוליכה 2:6 ו-10:12, אבל שלשה של מאיר טפירו ומאוחר יותר נקודות של קוקי בלצ'ר ושל סיסה, העלו את המקומיים ל-16:22 בסיום הרבע.

בני השרון כבר עלתה לפלוס 8 בתחילת הרבע הראשון ורצו ל-24:34 בזכות דקות טובות של ריצ'רד רובי, שהגיע בתוך מספר דקות ל-10 נקודות. בשלב הזה ההתקפה של בני השרון נתקעה ובצד השני צלף מאנוליס פפאמקאריוס שתי שלשות, איבן ראדנוביץ' קלע 4 מהקו והיוונים רשמו ריצה מצוינת מבחינתם וחזרו למשחק ולפיגור 39:38 במחצית.

הרבע השלישי נפתח בצורה צמודה ודווקא היוונים היו אלו שעלו ל-41:45, אלא שבני השרון הגיבה ב-0:7 ועלתה לפלוס 3. פאנליניוס לא נשברה והחזירה בריצונת משלה והמשחק המשיך להיות צמוד כשהקבוצות יורדות אחרי שלושה רבעים בשוויון 56:56.

בני השרון עלתה לרבע האחרון מרוכזת ועם נקודות של מאיר טפירו ועוסמאן סיסה טיפסה ל-61:70 מבטיח כ-4 דקות לסיום המשחק. היוונים עוד חזרו ל-70:66, אבל קוקי בלצ'ר קלע 4 נקודות רצופות והחזיר לפלוס 7. פאנליניוס לא נשברה והצליחה להוריד ל-73:72 ול-77:76 בזכות שלשה ולדימיר פטרוביץ', אלא ששם זה נגמר בשביל האורחת ומאיר טפירו חתם את התוצאה עם נקודה מהקו, 76:78.

סטטיסטיקה

קלעו לבני השרון: מאיר טפירו 21, קוקי בלצ'ר 15, ריצ'רד רובי 12, עוסמאן סיסה 10 ו-11 ריבאונדים, אורי יצחקי ושון ג'יימס (8 ריבאונדים) 9 כ"א, אוגונה אוניקווה 2.

לפאנליניוס: איבן ראדנוביץ' 19, סטבאן נאדג'פי 12, דמיטריוס קלאיציס 10, מאנוליס פפאמאקריוס 9, דיורו אוסטואיץ' ובראד ניולי 7, אנתוני גרונדי 5 ו-9 אסיסטים, יוריצה גולמאץ 4, ולדימיר פטרוביץ' 3.

"השחקנים נתנו הכל", אמר אחרי המשחק אריאל בית הלחמי, "לא קל להגיע אחרי משחק כמו ביום ראשון. הסתכלנו רק על עצמנו וקלקלנו להם. דיברנו על זה לפני המשחק שאנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה. אני לא מתייחס לסיכויים של להעפיל שלב. נשחק עד הסוף ונעשה הכל כדי להשיג עוד ניצחון".

עוסמאן סיסה הוסיף: "אחרי שלא ניצחנו בשלושת המשחקים האחרונים בחוץ, היה לנו קשה אבל המשחק מול מכבי החזיר אותנו לפוקוס. אנחנו עדיין יכולים לעלות לשלב הבא. אנחנו צריכים להמשיך ככה. המשחק היום היה שונה ממול מכבי, שיחקנו מול גבוהים סרבים".

מאמן הקבוצה היוונית, אליאס זורוס: "מגיעות ברכות לבני השרון, הם עשו שני ניצחונות יפים ברצף. שיחקנו לא טוב ולא הגיע לנו לנצח. לא היינו מרוכזים. לבני השרון יהיה קשה לעלות לשלב הבא אבל היום הם היו יותר נחושים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully