וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער גיאורגי לומאיה הגיע להתרשמות באשדוד

15.12.2008 / 19:24

השוער הגיאורגי, 29, בעל 35 הופעות בינ"ל נחת בישראל ל-3 ימי מבחנים. יצורף בינואר, אם ירשים. המנכ"ל נידם: "אנחנו עוקבים אחריו שנתיים"

למרות הנצחון 1:4 על הפועל פתח תקווה בשבת, ממשיכים במ.ס. אשדוד לחפש שחקני חיזוק לקראת חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. הבוקר (שני) נחת בישראל השוער גיאורגי לומאיה, בן 29, שהשתייך עד לא מזמן לסגל הנבחרת הבוגרת של גיאורגיה, והוא מגיע למספר ימי התרשמות ומבחנים בקבוצה. השוער כבר נטל חלק באימון הקבוצה היום.

לומאיה שיחק במדי הנבחרת הבוגרת של גיאורגיה בארבעה משחקים במוקדמות היורו 2008, כאשר בין השאר הוא עמד בשני משחקי ההפסד לנבחרות צרפת, איטליה וסקוטלנד. בסך הכל יש לו 35 הופעות בנבחרת, והוא שיחק גם בשני משחקים במהלך קמפיין מוקדמות המונדיאל. לומאיה שיחק בעברו בלוקומוטיב טביליסי ודינמו טביליסי מהליגה הראשונה במדינתו, וכן בקבוצת ספרטק מוסקבה הרוסית ובקרל זיס ג'נה הגרמנית. ב-2003 פורסם כי ארסנל התעניינה בשירותיו. לומאיה משתייך כעת לסגל קבוצת אולימפי רוסטבי מהליגה בגאורגיה, ובינואר הוא מסיים את חוזהו בקבוצה. לכן אם ירשים יוחתם באשדוד עד תום העונה.

מנכ"ל מ.ס. אשדוד רפי נידם אמר הערב לוואלה ספורט : "מדובר בשוער מצוין, בן 29, אנחנו עוקבים אחריו כבר שנתיים. לומאיה הגיע לכאן לשלושה ימים כי ביום שבת יש לו משחק בליגה בגיאורגיה. אם הוא ירשים את הצוות המקצועי, אנחנו מתכוונים לצרף אותו בחלון ההעברות הקרוב בינואר והוא ישחק עוד העונה באשדוד".

כזכור לפני כשבועיים שוחרר מאשדוד השוער הפולני ג'זגוז שמוטולסקי, שגילה יכולת ירודה ומי שעומד בשער הקבוצה במשחקים האחרונים הוא השוער הצעיר יוסי שקל, שעד כה עשה עבודה מצויינת, אולם במועדון רוצים להתחזק בשוער נוסף בעל שם להמשך המאבקים בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully