וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה

החיפאים השיגו ניצחון קטן על בני יהודה ופתחו פער של ארבע נקודות בפסגה, שבוע לפני המפגש מול האלופה בית"ר ירושלים. קטן כבש

מכבי נתניה מעדה עם תיקו 1:1 מול בני סכנין בשישי, הפועל תל אביב סיימה בתוצאה זהה מול קריית שמונה בשבת, ושתיהן הוציאו את העצבים על השופטים. מכבי חיפה לא הלכה בדרכן של יריבותיה לצמרת וגברה 0:1 על בני יהודה תל אביב, למרות משחק חלש שלה באיצטדיון בלומפילד.

החיפאים, הפעם בתלבושת לבנה, פתחו בצורה מהוססת ואיפשרו לבני יהודה לסכן מספר פעמים את שערו של אמיר אדרי, שעמד איתן בפרץ והציג יכולת משופרת לעומת השבועות האחרונים. ככל שחלפו הדקות נכנסה חיפה למשחק ואף כבשה ראשונה בדקה ה-27, כשיניב קטן השתלט על כדור שעצר דלה איינוגבה ומצא את הרשת לראשונה מאז הצמד במחזור הפתיחה לרשת מ.ס. אשדוד.

המחצית השנייה החלה בהילוך איטי, כאילו שתי הקבוצות מרוצות מהתוצאה ומעדיפות להתחיל כבר בהכנות למחזור הבא. כשהכתומים נכנסו לקצב והגיעו לרחבת האורחים, נתגלו שוב סימני הנאיביות בקבוצה של גיא לוזון, כולל החמצה מסמרת שיער של תומר חמד, המושאל מחיפה, שראה את חבריו לשעבר שמחים בסיום עם ניצחון חוץ חמישי ברציפות.

אלישע לוי יכול להיות מרוצה אך ורק מהתוצאה שמקנה לקבוצתו יתרון של ארבע נקודות על פני מכבי נתניה השנייה, כשבשבוע הבא מצפה לו משחק מול האלופה מירושלים. בני יהודה נבלמה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, אך נדמה שמקומה בבטן הטבלה מובטח.

לפני שריקת הפתיחה נערך טקס למען החזרתו של החייל החטוף גלעד שליט. אוהדי בני יהודה הניפו שלט גדול עם דיוקנו של גלעד, כשגם ביציע הירוק הוצגו שלטי תמיכה.

מהלך המשחק

דקה 2: התקפה טובה של בני יהודה כבר בפתיחה, הסתיימה בבעיטה של בלדוט אותה הדף אדרי בקושי.

דקה 5: נסיון הגבהה של חרזי הפך לבעיטה לשער, אך איינוגבה הדף לקרן.

דקה 11: בעיטה של פדרו גלבאן מחוץ לרחבה סחטה הצלה טובה מאדרי, שמיד לאחר מכן הדף עוד כדור לקרן מרגליו של הארגנטינאי.

דקה 14: בני יהודה ממשיכה להיות דומיננטית יותר, כשהפעם ראדי ניסה את מזלו מחוץ לרחבה ומצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 27: גול! קטן זיהה את פאנטני פנוי, הדרום אפריקאי בעט כדור שנבלם אצל איינוגבה וקטן היה מספיק מהיר כדי להרשית את הריבאונד. 0:1 לחיפה

דקה 62: ראלי הגביה כדור מצד שמאל וחמד החופשי נגח לקרקע ולקורה ממצב קורץ. החמצה גדולה של בני יהודה.

דקה 79: בעיטה של קטן מ-18 מטרים פגעה בגב של מרטינוביץ' ואיינוגבה הדף לקרן.

דקה 81: קטן מסר כדור עומק לארבייטמן, שבעט בנגיעה וסחט עוד הצלה מאיינוגבה.

דקה 87: שלומי ארבייטמן נגח לקורה אחרי כדור קרן ושחקני בני יהודה הרחיקו מהקו את הכדור החוזר.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי (מוחמד חטארי, 85), מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי (אלי אברבנל, 59), הרוויה קובצ'ביץ' (קובי מויאל, 64), מהראן ראדי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, תומר חמד, אלירן עטר.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלון חרזי (אייל משומר, 45), ליאוניד קרופניק, שי מימון, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (אייל גולסה, 67), גוסטבו בוקולי (שלומי ארבייטמן, 76), יניב קטן, ת'מבינקוסי פאנטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully