וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מגיעה למאני טיים באירופה

מוליכת הטבלה בליגת העל, מתארחת אצל אמסטרדם של אריק שיבק, שניצחה אותה בירושלים, והפסד יסיים מעשית את דרכה במפעל

הפועל ירושלים תתארח מחר (שלישי, 21:00) באמסטרדם מול הקבוצה המקומית במסגרת המחזור הרביעי של היורוצ'אלנג'. המשחק נחשב למשחק החשוב ביותר לקבוצה הירושלמית בזירה האירופית מתחילת העונה, שכן הפסד בו עלול לסיים את דרכה במפעל. שרון ששון, שלא שיחק במשחק הליגה ביום שבת מול מכבי ראשון לציון, יצא עם הקבוצה וישחק, ובניגוד אליו, הגארד אדם הלסקה, שחזר להתאמן, נשאר בארץ ויעבור טיפולים. בירושלים צפויים להודיע אחרי המשחק על שחרור ראשון קלארק, שלא קיבל הזדמנות העונה.

"זה לא יהיה משחק קל", אמר מאמן ירושלים גיא גודס לאתר הרשמי של הקבוצה, "אנחנו מאוד רוצים לעלות שלב, אנחנו קבוצה טובה שמגיע לה לעלות אבל בינתיים התוצאות לא מדברות בעד עצמן. יש לנו עוד משחק אחד לתת הכל ואז לנוח, נתכונן למשחק בצורה הכי רצינית למשחק והוא מאוד חשוב לנו".

מנגד הקבוצה ההולנדית, אותה מאמן אריק שיבק, מגיעה במצב לא טוב. אחרי שפתחה את המפעל עם שני ניצחונות, הפסידה הקבוצה ביום שלישי האחרון ללאריסה היוונית במשחק חוץ, ואתמול המשיכה את הכושר הלא טוב עם הפסד בקרב הגדולות של הולנד לדן בוש. בקבוצה מקווים לתרומה גדולה יותר של אוריאן גרין, אקס ירושלים, שבשני המשחקים האחרונים של הקבוצה נעלם וקלע 4.5 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully