וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר: "רנסינג יוצא בצורה חובבנית"

נשיא באיירן מינכן ביקר את היציאות של השוער שלו לכדורי גובה, אבל טען: "יש לנו סבלנות". שווינשטייגר האריך את חוזהו עד 2012

באיירן מינכן פספסה את הזכייה באליפות החורף, לאחר תיקו 2:2 מאכזב במשחק החוץ בשטוטגארט ביום שבת. הנשיא, פרנץ בקנבאואר, הפנה אצבע מאשימה כלפי השוער, מיכאל רנסינג, שהיה אשם בשער השוויון שספגה הקבוצה בדקה ה-90. רנסינג מגלה חוסר יציבות העונה בשער הקבוצה, וכבר ספג העונה 24 שערים - שלושה יותר ממה שספג אוליבר קאן במשך כל משחקי העונה שעברה.

"כששוער יוצא, הוא חייב להגיע לכדור. הדרך בה רנסינג רצה לאגרף את כדור הגובה הייתה חובבנית", אמר בקנבאואר. "הוא מצוין על קו השער, אבל חייב ללמוד איך לצאת לכדורי גובה. יש לו חיסרון בעניין הזה. בשביל לשחק בליגת האלופות, צריך שוער מהטופ", המשיך הקייזר בביקורת הנוקבת לפני שהתרכך מעט: "יש לנו סבלנות איתו. גם איקר רסיאס עשה טעויות בתחילת הדרך. פעם הוא אגרף כדור לתוך שערו, אבל לריאל הייתה סבלנות. קסיאס המשיך לשחק והפך לאחד השוערים הטובים בעולם. גם רנסינג יהיה כזה".

ועוד מבאיירן מינכן. בסטיאן שווינשטייגר חתם על הארכת חוזה ויישאר במועדון עד 2012, כך הודיעה הקבוצה רשמית. הקשר, שחוזהו המקורי מסתיים בתום העונה, היה מבוקש על ידי יובנטוס וריאל מדריד, אך החליט בסופו של דבר להישאר באליאנז ארנה.

ממוצע הצופים בבונדסליגה: 40,880 למשחק

בגרמניה פורסמו היום נתוני ממוצע הצופים במגרשים. במהלך הסיבוב הראשון בבונדסילגה נרשם ממוצע של 40,880 למשחק, ובסך הכל, למעלה משישה מיליון צופים פקדו במהלך הסיבוב את המגרשים. בורוסיה דורטמונד מובילה את הליגה עם ממוצע של 72,934 צופים למשחק בית, באיירן מינכן מכרה את כל הכרטיסים לכל אחד משמונת משחקי הבית שלה, ובסך הכל היא מעמידה ממוצע של 69,000 צופים למשחק בית. בפ.צ קלן הממוצע הוא 49,500 צופים למשחק בית ובמנשנגלדבאך, נועלת הטבלה, 46,651. האחרונה בבונדסליגה היא קוטבוס עם ממוצע של 15,240 צופים במשחק. בגרמניה ערכו השוואה ומצאו כי ממוצע הצופים בבונדסליגה גבוה העונה מזה שבפרמיירליג האנגלית, שם פוקדים 35,235 צופים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully