וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער של ישראל הפסידה לגרמניה 2:0

טורניר החורף: הנבחרת של אלי אוחנה נכנעה בהרצליה. המאמן: "עם גולסה וגדיר הנבחרת תהיה יותר טובה". נערים: 0:4 לישראל על בלארוס

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת הנוער של ישראל (U-18) הפסידה היום (שני) 2:0 לנבחרת המקבילה של גרמניה בפתיחת טורניר החורף שמתקיים בישראל. המשחק נערך באצטדיון בהרצליה. סבסטיאן פולטר כבש את השער הראשון לגרמנים בפנדל בדקה ה-13, ופסקל גרוב הכפיל את התוצאה בדקה ה-63. מחר (שלישי, 14:00) תתמודד ישראל במשחק השני בטורניר מול נבחרתה של פינלנד באצטדיון בנס ציונה. פינלד הפסידה היום 2:0 לרומניה.

בסיום אמר המאמן, אלי אוחנה: "נגלה את אמריקה אם נגיד שיש הבדלים? כל השחקנים פה באים מקבוצות גדולות באירופה ומתנאים ומתקנים מצוינים, אבל אי אפשר כל הזמן להזכיר את זה. יש לנו כמה שחקנים מוכשרים שלא נכנסו כל כך טוב למשחק, ובגלל זה הם יצאו במחצית. הנבחרת הזאת, עם ליטוש ובתוספת גולסה וגדיר, תהיה הרבה יותר טובה. למה זה יספיק? זה נראה בעתיד. אי אפשר אף פעם להיות מרוצה כשמפסידים".

במקביל מתקיים בישראל גם טורניר החורף לנערים עד גיל 17. הנבחרת של טל בנין פתחה את הטורניר ברגל ימין עם ניצחון 0:4 על בלארוס. טאלב טוואטחה, ויאם מוסא, עידן שפשה וחן ראובן כבשו לישראל במשחק שנערך באצטדיון בבת ים. בנין אמר בסיום: "זה מה שציפינו מבחינת צורת המשחק. ככל שנקפו הדקות היו הרבה מהלכי כדורגל יפים, ואני מקווה שתהיה לכך המשכיות גם מחר. הנבחרת התחדשה לגמרי, ובזמן קצר יחסית, בעיקר בזכות האינטיליגנציה של השחקנים, הצלחנו להדביק את הנבחרת".

במשחק המקביל סיימו טורקיה וסרביה בתיקו 2:2. מחר (שלישי, 14:00, רמת השרון) תפגוש ישראל את טורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully