וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חובטים בתותחנים

ארסנל מדשדשת באנגליה ומשמחת את היריבה טוטנהאם. "הם יכולים לשכוח מאליפות העונה", עקץ הארי רדנאפ. אופ"א לא תעניש את רוני

ארסנל עוברת ימים לא קלים בזירה המקומית, כשבשבת שוב החמיצה הזדמנות לצמצם פערים מהמוליכות וסיימה בתיקו 1:1 במידלסבורו שהוריד אותה למקום החמישי בטבלת הפרמייר ליג. וכשבטוטנהאם רואים את היריבה העירונית מדשדשת אין כמו לזרות מעט מלח על הפצעים.

מנג'ר התרנגולים, הארי רדנאפ, שבשבת סחט עם קבוצתו תיקו 0:0 ממנצ'סטר יונייטד, התייחס היום (שני) למצבם של התותחנים והציע להם לשכוח מתואר האליפות לעונה זו. "אני לא רואה אותם מתאוששים וזוכים בתואר העונה", אמר רדנאפ, "זה פשוט לא יקרה. אני מאמין שהאלופה תהיה אחת מבין השתיים - צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד. ליברפול סומכת יותר מדי על סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס, ואם משהו יקרה לג'רארד, אני לא יודע מה הם יעשו".

אם העקיצות מעבר לכביש לא מספיקות, הגיע הקפטן לשעבר פטריק ויירה ושלח חבטה היישר ממקום מושבו במילאנו. "המדיניות של ארסן ונגר בארסנל היא לבנות על שחקנים צעירים, אבל איפשהו בשנים האחרונות משהו חסר. הצעירים הללו זקוקים לשחקנים אנגלים ותיקים לצידם, כדי לבטא את עצמם כמו שצריך".

קשרה של אינטר המשיך והדגיש את חשיבות הניסיון והמנהיגות: "החבר'ה הצעירים צריכים מישהו עליו יוכלו להישען, אחד כזה שיתמוך בהם גם במצבים קשים. מנהיגות באה עם הניסיון, בתוספת לאישיות של השחקן - כרגע אין את זה בארסנל".

לסיום, הבהיר ויירה את ההבדלים בינו לבין הקפטן הנוכחי של התותחנים, ססק פברגאס. "בתקופתי כקפטן היה הרבה יותר קל כי ממוצע הגילאים היה קרוב ל-30, כולם ידעו את תפקידם והעבודה שלי הייתה הרבה יותר קלה. השחקנים צריכים להבין שטובת המועדון קודמת לכל. זה דבר שקל להגיד אבל קשה לביצוע מבחינה מנטלית בקבוצה".

אופ"א לא תעניש את רוני

אופ"א החליטה לא להעניש את חלוץ מנצ'סטר יונייטד, וויין רוני, בעקבות אירוע ה"דריכה" על שחקן אלברוג, קספר ריסגארד במהלך המשחק ליגת האלופות בין הקבוצות בשבוע שעבר באולד טראפורד (2:2). כזכור, רוני נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשרגלו יוצרת מגע עם החזה של ריסגארד, לאחר תיקול בין שני השחקנים. לאחר בחינה של האירוע, החליטו באופ"א שלא להעניש את רוני. ריסגארד אגב, אמר שרוני התנצל בפניו וטען שלדעתו הוא לא צריך להיענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully