וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונגרס היול"ב יתקיים בישראל בחודש מאי

ראשי המנהלת יארחו את הקונגרס, שיתקיים במהלך הפיינל פור הישראלי. אבנר קופל: "עליית מדרגה למעמדן של הקב' המשתתפות באירופה"

קונגרס היול"ב יתקיים בישראל. ראשי מנהלות הליגות באירופה יגיעו למשחקי הפיינל פור הרביעי של ליגת ווינר שיתקיימו בין ה-19 ל-21 במאי הקרוב בתל אביב. במהלך המשחקים יארחו ראשי מנהלת ליגת ווינר את ישיבת ראשי היול"ב, שתיערך לראשונה בישראל ותעסוק בנושאים שוטפים.

יו"ר המנהלת אבנר קופל ינסה לקדם במעמד זה הזדמנויות ואת האינטרסים של קבוצות הליגה במסגרת הכדורסל האירופי. "הבאת ראשי הליגות באירופה לביקור במסגרת הפיינל פור זו עליית מדרגה למעמדן של קבוצות הליגה, בייחוד של אלו המשתתפות באירופה", סיכם קופל.

ראשי מנהלת הליגה משתתפים כעת בכנס היול"ב וראשי קבוצות היורוליג שנערך בברצלונה. בין ראשי המנהלות לראשי המועדונים קיים קונפליקט באשר למבנה טורניר היורוליג בעתיד.

כזכור, ראשי המנהלות דורשים לבטל את שיטת השריונים ולפתוח את היורוליג לתחרות, כולל קיום שלב מוקדמות. בעלי המועדונים דורשים להבטיח את מקומם בשלב הבתים גם בשנים הקרובות, ללא קשר לתוצאות ולמיקום שלהם בליגות המקומיות.

לפיכך, הומלץ על הקמת ועדה אשר תנסה לגשר על המחלוקות. ההסכמה לועדת הגישור תלויה גם בקבוצות היורוליג. במידה שתקום כזאת, קופל צפוי להיות חבר בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully