וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד בכורה להפועל חיפה

מוליכת הטבלה נוצחה לראשונה העונה, 1:0 בקרית אליעזר, מול רמת השרון שסופרת כבר ניצחון שלישי ברציפות. בני לוד והפועל עכו נפרדו בתיקו 0:0

שני משחקים השלימו הערב (שני) את משחקי המחזור ה-14 בליגה הלאומית. במשחק המרכזי חוללה עירוני רמת השרון הפתעה גדולה, כשניצחה 0:1 בקרית אליעזר את מוליכת הטבלה הפועל חיפה והנחילה לה הפסד בכורה העונה. מוקדם יותר נפרדו בני לוד והפועל עכו בתיקו 0:0 מאכזב שלא שינה את מיקומן,

הפועל חיפה - עירוני רמת השרון 1:0

כשהיא עדיין ללא הפסד ליגה העונה, אירחה הפועל חיפה את עירוני רמת השרון בקרית אליעזר. האורחים, שהגיעו אחרי שני ניצחונות רצופים, פתחו נהדר ועלו ליתרון כבר בדקה השישית משער של רביד אשר. שחקניו של שלומי דורה חיפשו להגיב מן העבר השני, אך החמיצו מספר פעמים מול שערו של מנחם קורצקי, שהגדיל ועצר פנדל של היראקלי ג'פרידזה בדקה ה-42.

האדומים מהכרמל סבלו מהיעדרותו בשל צהובים של כוכבם ערן לוי, ולא השכילו לכבוש במשך כל 90 הדקות, כשגם חילופים התקפיים של דורה והרחקה של גל אדיר האורח בדקה ה-86, לא סייעו לשנות את התוצאה. חיפה מפסידה לראשונה העונה בליגה, אך הפער בינה לבין המקום השישי שלא מוביל לעלייה ישירה לליגת העל, עומד על 12 נקודות. לרמת השרון זהו ניצחון שלישי ברציפות והיא במרחק נקודה מאותו מקום שישי.

לפני המשחק התקיים באיצטדיון טקס לציון 7 שנים למותו נשיא הפועל חיפה במהלך שנות ה-90, רובי שפירא ז"ל.

הפועל בני לוד - הפועל עכו 0:0

במפגש בין שתי הקבוצות בסיבוב הראשון הייתה זו עכו שכבשה שלישייה לרשת הלודאים והכניסה את המאמן דאז, גילי לנדאו, לסחרור ממנו יצא רק כשהוחלף בידי ערן קוליק. היום נפגשו הקבוצות בלוד, כששתיהן מגיעות לאחר שלושה משחקים ללא הפסד, אבל הדבר היחיד שהצליחו לעשות הוא לשמור על הרצף.

עכו התקרבה השבוע לשלב חצי הגמר בגביע הטוטו, כשניצחה 1:2 את רמת השרון, ונדמה ששם נשארו שחקניו של ירון הוכנבוים. עכו לא השכילה לפרוץ את ההגנה של לוד, שמצידה שוב לא הרשימה במגרשה הביתי. בעקבות התוצאה נשארת הקבוצה מהצפון במקום החמישי, לוד עשירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully