וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש: "אני מרגיש כאילו עשו עליי טרייד"

סטיב נאש מתרגל לפיניקס החדשה ("זה נראה כאילו אני בקבוצה חדשה"), ומתכונן למפגש מול דאנטוני והניקס: "ידעתי שהם יצליחו איתו"

פיניקס הייתה ידועה בשנים האחרונות כקבוצה מאוחדת עם סגל יציב, אבל הטריידים האחרונים הפכו את פניה של הקבוצה. "אני מרגיש כאילו עשו עליי טרייד", אמר סטיב נאש על הקבוצה החדשה, "אני מרגיש כאילו אני בקבוצה אחרת, הכל השתנה סביבי. יש כאן הרבה מאוד שינויים אחרי תקופה יחסית יציבה, אבל השינויים האלה יכולים להיות חיוביים. אלו שינויים נורמליים בליגה הזאת, לא עשינו משהו שקבוצות אחרות לא עושות, אבל אחרי שנפרדנו בחודשים האחרונים משלושה מתוך שבעת השחקנים הבולטים שלנו, זה משמעותי. אני מקווה שהכאוס שהיה כאן לאחרונה יהפוך לסדר".

נאש הוא אחד משלושה שחקנים בלבד ששיחקו בפיניקס לפני שנתיים, יחד עם לאנדרו בארבוסה ואמארה סטודמאייר. "כולנו אופטימיים לקראת העתיד", אמר נאש, "אבל עם כל השינויים האלה, ובמיוחד בהתחשב במשחק שמחכה לנו היום בערב, ההרגשה מוזרה". המשחק שמחכה לסאנס הלילה (בין שני לשלישי) הוא המפגש מול מאמנם לשעבר מייק דאנתוני, שמגיע לעיר יחד עם ניו יורק ניקס.

"ידעתי שהניקס יהיו טובים עם מייק", אמר נאש, שהצטער על עזיבתו של המאמן, "היה ברור שהם ישמחו לשחק עבורו. כשאנשים שמחים להגיע לעבודה, רק החיוך שלהם שווה כמה ניצחונות בעונה".

אין ספק שדאנתוני ישמח לנצח עם חניכיו את קבוצתו לשעבר, ובמיוחד את הג'נרל מנג'ר סטיב קר, שאחראי לפיטוריו. "אני עדיין חושב שמייק עשה כאן עבודה מצוינת", אמר קר לקראת המפגש בין הקבוצות, "אבל כ-GM אני צריך לנצל את הניסיון שלי כשחקן שכבר זכה באליפויות, ולדעתי הקבוצה הייתה חייבת לעשות שינוי כדי לעבור את המשוכה".

כשדאנתוני נשאל מתי ייגמרו לו רגשות הטינה לפיניקס על הפיטורים, ענה המאמן בחיוך "אולי כשאמות". "אני ממשיך בחיים שלי, ואני מאושר", אמר אחר כך דאנתוני ביותר רצינות, "זה הספורט, אנשים עוברים מקומות עבודה כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully