וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "אני מבין למה אוהדי צ'לסי שורקים בוז"

צ'לסי סחטה 1:1 מווסטהאם בפעם השישית העונה שהיא לא מנצחת בבית, וסקולארי מצדיק את תגובת האוהדים: "לא יודע מה קורה פה"

מה קורה לצ'לסי בסטמפורד ברידג'? מגרשם הביתי של הכחולים הוא כבר מזמן לא המבצר שהיה בעבר, ואחרי שכבר הפסידו בבית פעמיים העונה (לליברפול ולארסנל), דבר שלא קרה להם במשך תקופה ארוכה, עכשיו פליפה סקולארי רואה את חניכיו מוציאים תיקו שני רצוף מול אוהדיהם המאוכזבים. צ'לסי, באופן מדהים, ניצחה את כל שמונת המשחקים שלה בחוץ, אבל ניצחה רק בשלושה מתוך תשעה משחקיה בבית.

"כן, זה קשה", אמר סקולארי בסיום, "משום מה אנחנו משחקים כאן בצורה שונה ממה שאנחנו משחקים בחוץ". סקולארי נתקל באותה בעיה שאתמול ניסה להסביר רפא בניטז (ולהבדיל אלף הבדלות, גם ראובן עטר). "במשחקי החוץ קבוצות משחקות נגדנו יותר פתוח, יש לנו יותר מרחב ויתר קל לנו להחזיק בכדור", אמר סקולארי, "אולי אנחנו מרגישים שזה לא הבית שלנו. אני כבר לא יודע מה קורה פה".

סקולארי גם לא כל כך החלטי לגבי שיטת המשחק של צ'לסי, ואתמול הוא ניסה לשחק גם עם חלוץ אחד (אנלקה) וגם שנייים (כשדרוגבה נכנס כמחליף). "אנחנו מסוכנים בשתי השיטות", אמר הברזילאי, "אבל נהיה חייבים לתרגל את שתיהן".

האוהדים בסטמפורד ברידג' הביעו את התסכול שלהם בסיום, וסקולארי הצדיק את שריקות הבוז. "כשאני חושב על כל איבוד הנקודות בבית, אני מסכים עם האוהדים, הם צודקים וזו זכותם", סיכם סקולארי.

המעניין הוא שגם מאמן ווסטהאם, ג'אפרנקו זולה, התייחס להבדלים שבין היכולת של קבוצתו בבית ובחוץ. "אני חושב ששיחקנו טוב ובהחלט הגיעה לנו הנקודה", אמר האיטלקי, שחקן העבר של צ'לסי, שזכה לתמיכה מאוהדיו לשעבר, "לצערי אנחנו לא מצליחים לשחק בבית באותה חושפיות שבה אנחנו משחקים בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully