וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סן לורנצו ובוקה פוחדות מאיתנו"

ארגנטינה בהיסטריה לקראת הטורניר המשולש שיכריע את האליפות, טיגרה תזכה במקרה של שוויון נוסף, וחימנז יודע: "חייבים לגמור את הסיפור"

ארגנטינה בהיסטריה מוחלטת לקראת הטורניר המשולש ההיסטורי שיכריע את אליפות האפרטורה. לראשונה ב-40 שנות הליגה הארגנטינאית במתכונת הנוכחית, שלוש קבוצות - בוקה ג'וניורס, סן לורנצו וטיגרה - סיימו בשוויון נקודות בפסגת הליגה, וטורניר המשולש דרמטי יכריע את זהות האלופה. דבר שכזה לא קרה מאז הונהגה שיטת הטורנירים הקצרים בארגנטינה, אם כי ב-1968 ולז זכתה באליפות על חשבון ריבר פלייט וראסינג קלוב.

סדר המשחקים כבר נקבע. ביום רביעי (17 בדצמבר) יתקיים המשחק הראשון בין טיגרה וסן לורנצו באיצטדיון של ולז סרספילד. ביום שבת (20 בדצמבר) יתקיים המשחק בין סן לורנצו לבוקה באיצטדיון של ראסינג קלאב. ביום שלישי הבא (23 בדצמבר) ייערך המשחק אחרון בין בוקה וטיגרה, גם הוא במגרש של ראסינג.

אם יהיה שוויון נקודות והפרש שערים בסיכום הכללי בשלושת המשחקים, תהיה זו טיגרה שתוכרז כאלופה, מכיוון שבמצב כזה חוזרים לתוצאות שהיו בליגה, בה טיגרה ניצחה גם את בוקה וגם את סן לורנצו.

אולי בגלל זה קשר הקבוצה מתיאס חימנז אופטימי. "אני חושב שגם סן לורנצו וגם בוקה קצת פוחדות מאיתנו", אמר חימנז, "הן מכבדות אותנו. עמדנו במטרה שלנו, וסיימנו את הליגה במקום הראשון. עכשיו נהיה חייבים לגמור את הסיפור ולהביא תואר".

החלוץ לאנדרו ליאצו, לעומת זאת, נותן קצת יותר כבוד ליריבות. "אני חושב ששלוש הקבוצות די שוות", אמר ליאצו, "לבוקה וסן לורנצו יש יותר תארים משלנו, אבל אנחנו נראה את אותה גישה שהראינו לאורך כל העונה. זה הולך להיות קשה לשלוש הקבוצות, כי בשלב הזה של העונה כולנו כבר תשושים".

מאמן בוקה קרלוס איצ'יה נרגש גם הוא לקראת הטירוף המשולש. "אני חושב שכל שלוש הקבוצות הוכיחו במהלך העונה מה הן שוות", אמר איצ'יה, "אבל עכשיו זה סיפור אחר. יש לנו שני משחקים שפשוט נהיה חייבים לנצח". גם חואן רומן ריקלמה מתרגש לטורניר הגדול. "עכשיו זה סיפור חדש, כולנו מתחילים מאותו מקום", אמר ריקלמה, "עכשיו לא נותר לנו אלא ליהנות מהמצב הזה שנוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully