וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "היינו פגיעים ולכן הפסדנו"

מאמן מילאן הסביר לאחר ההפסד 4:2 ליובנטוס, מדוע התרחקו הרוסונרי מהמאבק על האליפות. אמאורי: "מאושר מהניצחון ומהצמד"

ההפסד 4:2 של מילאן ליובנטוס אמש (ראשון) לא היה רק הפסד יוקרתי מול יריבה ותיקה, אלא גם כזה שהרחיק את הרוסונרי בצורה משמעותית ממאבק האליפות. אינטר ממשיכה להוליך את הטבלה, יובה צימקה את הפער ממנה לשש נקודות, אבל מילאן מרוחקת תשע.

"כל הכבוד ליובנטוס שניצלו את הפגיעות שלנו בהגנה, אבל לדעתי לא הגיע לנו לספוג ארבעה שערים", סיכם קרלו אנצ'לוטי המפסיד אחרי המשחק, "היינו פגיעים וזה מה שעשה את ההבדל הערב. הביאנקונרי הוציאו את המירב מהטעויות שלנו. בטח שתהיה תגובה להפסד הזה, והפגרה תעזור לנו מאוד כי נקבל כמה שחקנים בחזרה. נתנו להם יותר מדי בהגנה".

אנצ'לוטי, שחסר את קאקה, ג'נארו גאטוסו ומתיו פלאמיני, הוסיף: "ההרחקה של ג'יאנלוקה זמברוטה לא עזרה לנו גם כן ולדעתי היא לא הייתה מוצדקת. היו כמה עבירות דומות לזו שהוא ביצע במהלך המשחק, אבל זמבורטה היה חסר המזל שספג כרטיס".

גיבור הניצחון של יובנטוס היה אמאורי, שהגיע בקיץ מפאלרמו תמורת כ-22.8 מיליון יורו ומול מילאן כבש צמד שהעלה את מאזן שערי הליגה שלו לשמונה העונה. "אני מאושר מהניצחון וגם מהצמד שלי", אמר הברזילאי שאם יזכה לקבל דרכון איטלקי עשוי יהיה ללבוש את מדי האזורי, "עבדתי הרבה עם הסיומת שלי בזמן האחרון. זה היה משחק יפהפה ואנחנו יודעים שמילאן היא קבוצה גדולה, אבל אין ספק שאנחנו היינו יותר טובים הערב".

קלאודיו ראניירי התייחס אף הוא לאמאורי: "כשמועדון משלם כל כך הרבה כסף, אני מצפה לתמורה. הוא שחקן עם פיזיות מרשימה והוא הצטרף אלינו בדיוק בזמן הנכון, כשדויד טרזגה נפצע. הוא שחקן מאוד כשרוני והוא חשוב לנו מאוד העונה. הוא הרוויח ניסיון באיטליה והוכיח את עצמו לפני שהצטרף אלינו. הוא עושה דברים נהדרים".

מוריניו מאוכזב ומעודד

מי ששיחקה מוקדם יותר וידעה שבכל מקרה היא תהנה מהתוצאה בטורינו היא אינטר, שגברה 2:4 על קייבו בסן סירו. אלא שהנראזורי סבלו מדקות של דפיקות לב מואצות במהלך המחצית השנייה אחרי שהקבוצה מורונה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2. המילה האחרונה הייתה שייכת לזלאטן איברהימוביץ', שכבש צמד מנצח, אבל מוריניו היה עצבני אחרי המשחק.

"היינו מאכזבים במחצית הראשונה. הובלנו 0:1, אבל היינו פאסיביים מדי", אמר המאמן הפורטוגלי, שהוסיף: "לא אהבתי את ההופעה ההגנתית שלנו והקשרים לא לחצו את היריב מספיק. בנוסף, אחרי שהבקענו את השני כל מי שהיה על המגרש חשב שהמשחק נגמר".

אלא שמוריניו גם מצא נקודת אור במשחק המותח: "במקום לגמור את המשחק, הם חזרו וגם האמינו שהם יכולים לצאת עם ניצחון. אז סופסוף שינינו את הקצב ו-20 הדקות האחרונות שלנו היו נהדרות. אני מאוד מעריך את התגובה שלנו אחרי שהם השוו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully