וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: יוגב פוגש את הגליל

14.12.2008 / 22:33

אחרי ששוחרר בקיץ לבקשתו, יפגוש יוגב אוחיון במדי עירוני נהריה, את הפועל גליל עליון/גלבוע, וינסה להוציא את קבוצתו מהתחתית הלוהטת

המחזור השמיני בליגת העל יחתם מחר (שני) במשחק בו תארח עירוני נהריה את הפועל גליל עליון/גלבוע (20:00, שידור ישיר בספורט 5 פלוס לייב, מיכאלי, עובד ואוברלנדר). הקבוצה המקומית מגיעה למשחק עם הגב אל הקיר אחרי חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, וכשהפסד נוסף יצמיד אותה למכבי ראשון לציון ועירוני קרית אתא בתחתית הטבלה. המשחק יהיה משחק מבחן לשני שחקנים בעיקר. מצד אחד רון לואיס, שפתח את העונה בצורה טובה, נמצא בירידה בשלושת המשחקים האחרונים, וקלע רק שלשה אחת מתוך 12 הנסיונות האחרונים שלו. משחק נוסף כזה, ומעמדו של לואיס בקבוצה יהיה לא טוב. גם יוגב אוחיון, שזוכה לגב מהמאמן ג'ינו, יעמוד במרכז המשחק, מאחר שהוא יפגוש לראשונה את הקבוצה בה גדל.

בגליל/גלבוע מנסים לשים מאחוריהם את ההפסד במחזור האחרון להפועל ירושלים, ולחזור למסלול שהוביל אותם עד כה לצמרת הליגה. כדי לנצח את נהריה תצטרך הקבוצה של עודד קטש גם תרומה משחקני הפנים שלה, ובעיקר מאלוסיוס אנגוניה, שאחרי שגמגם עד כה, נתן משחק גדול בהפסד לירושלים עם 16 נקודות. גוני יזרעאלי הוא אחד המנהיגים החשובים של הקבוצה ועם 11.1 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק, מוביל את הקבוצה לצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully