וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה קנסה את מכבי ת"א ב-8,000 ש"ח

בשל אי התייצבות פיני גרשון ושחקן לעמדת הראיונות של הטלוויזיה בסיום ההפסד לבני השרון. בהמשך התלונן המאמן על עייפות שחקניו

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מגמת ההתאוששות של מכבי תל אביב נבלמה הערב (ראשון) כשסגנית האלופה רשמה הפסד ליגה ראשון תחת פיני גרשון, 83:78 לבני השרון בתום משחק צמוד.

"קצת קשה עם משחקי החוץ. קשה להכניס דברים ולהחזיר את השחקנים למצב גופני תקין עם כל הנסיעות האלו. במיוחד עם המבוגרים זה פועל לרעה", ניסה גרשון להסביר בסיום.

"אי אפשר לבוא אל השחקנים בטענות", אמר המאמן. "חזרנו מנסיעה ועשינו אימון אחד. התוצאות של הנסיעה זה שטל בורשטיין מסתובב עם גב תפוס, ולא מהליכה בגינה. אנשים לא ישנו שני לילות וזה לא קל. למרות זאת, זה לא תירוץ ואמרתי לפני כן שגם פציעה במכבי תל אביב זה לא תירוץ".

גרשון נשאל באשר לשיפוט במשחק, והשיב כי "לא התגעגעתי לשיפוט בארץ. אני לא רוצה להגיד שהפסדנו את המשחק בגללם, אבל לא התגעגעתי. למרות זאת, מכבי תל אביב לא צריכה להתלונן על השופטים".

שרון דרוקר, עוזרו של גרשון, דיבר בסיום גם הוא על שורת הפצועים במכבי. "עברנו דברים ששינו לנו את הרוטציה, עם הפציעות של דיאור פישר וטל בורשטיין. ג'ייסון וויליאמס, שכמעט ולא שיחק בזמן האחרון, עלה היום והיה בסדר. מרכוס בראון לא היה טוב והחטיא כמה זריקות, אז הלכנו ברוב הזמן על קרלוס ארויו שהיה טוב מאוד אבל החטיא בסוף. נשב בפגרה ונחליט את מי מהשחקנים אנחנו צריכים, עם מי ועם מה הולכים לקראת הטופ-16. הקבוצה עברה הרבה, כולל חילופי המאמנים, וצריך לייצב את העניינים".

אגב, מכבי תל אביב נקנסה הבוקר (שני) על ידי מנהלת הליגה ב-8,000 שקלים לאחר שגרשון לא הופיע להתייצב בעמדת הראיונות בסיום המשחק, וכן בשל אי הופעת ראש הקבוצה או שחקן מטעמה לעמדת הראיונות של ערוץ הספורט בסיום המשחק.

המאמן המנצח, אריאל בית הלחמי של בני השרון, נשמע מאושר לאחר המשחק. "הייתה לנו בסך הכול רק נפילה אחת בבית, מול עירוני אשקלון, והבענו אז את מורת רוחנו בפני השחקנים", אמר. "דיברנו לפני המשחק על הצורך להיות אגרסיביים ומרוכזים, ובעיקר בתחילת המחצית השנייה, כי במשחקים הקודמים עלינו לא מפוקסים אחרי ההפסקה. מעבר לכך, אני שמח שהפכתי לחלק מהמסורת של הניצחונות על מכבי תל אביב. קיבלנו הרבה שחקנים ביכולת טובה. שיחקנו קבוצתי, ועם הרבה נחישות. היה משחק כדורסל טוב".

קוקי בלצ'ר, שהצטיין עם 22 נקודות ו-4 חטיפות, הוסיף ואמר כי "בשבוע שעבר היה לנו משחק רע. הערב רק רצינו לעלות קשוחים מול מכבי. העובדה ששמרנו את עצמנו קרובים אליהם במחצית הראשונה נתנה לנו הרבה ביטחון. המאמן שלנו אמר לנו לעלות אגרסיביים למחצית השנייה. אני אישית לא במאה אחוז כושר, אבל המאמן סומך עליי ואעשה הכל למען הקבוצה".

אורן אהרוני: "נצטרך שינוי בשחקן או שניים"

במשחק נוסף שנערך הערב רשמה גבעת שמואל הפסד ליגה רביעי ברציפות, 76:70 למכבי חיפה והמאמן המפסיד, אורן אהרוני, אמר אחרי המשחק: "לא הצלחנו להוציא לפועל את הדברים בהתקפה ואחרי ההפסדים המצב רוח לא טוב. אנחנו לא משחקים בצורה ששיחקנו בהתחלת העונה ונצטרך לעשות שינוי בשחקן אחד או שניים".

"כל קבוצה יכולה לנצח כל משחק בליגה הזאת", אמר עידו קוז'יקרו, שהוליך את קלעי חיפה עם 17 נקודות, "בני השרון ניצחו את ירושלים ומכבי והפסידו לאשקלון. לגבינו היו הרבה ציפיות, אנחנו לא כזאת קבוצה גדולה כמו שעשו מאיתנו. יש לנו המון מה לשפר, בכל מה שקשור למשחק קבוצתי ולטיימינג. יש לנו סיכויים להגיע לפיינל פור. הדרך לשם עוברת בקרית אתא, גבעת שמואל ורמת גן".

עדי אזולאי: "הפסד מפתיע"

עירוני אשקלון כבר פיגרה הערב ב-19 הפרש מול עירוני רמת גן, חזרה למשחק, אבל לבסוף נכנעה 91:85. מבחינתו של מאמן רמת גן, אמיר עוזי, היה זה ניצחון שלישי ברציפות מאז החליף את רובי בלינקו והוא אמר אחרי המשחק: "אנחנו בדרך הנכונה. היינו צריכים את החיבור. הניצחונות הגיעו וכך גם הבטחון הגיע. לפעמים בכדורסל יש מומנטומים והיה לנו מומנטום לא טוב. עם הזעזוע המומנטום השתנה. זו רק ההתחלה בשבילי ואם אני אהיה מספיק טוב אני אשאר פה הרבה זמן".

"ההפסד הזה מפתיע", אמר המאמן המפסיד, עדי אזולאי, "היו לנו השבוע אימונים טובים אבל לא מצאנו פיתרון לכרמלו לי. רמת גן שלטה בקצב המשחק מההתחלה. המשחק נפל על שני ריבאונד התקפה של רמת גן שעשו מזה ניסיון נוסף, זה ההבדל במשחקים צמודים".

על סטיב בארט ג'וניור אמר אזולאי: "הוא בתקופה לא טובה. השבוע הוא חזר לעצמו באימונים, אבל זה קורה שנכנסים למשבר, ואנחנו עושים כל מאמץ להחזיר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully