וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 0:0 בין ליון למארסיי

משחק הצמרת איכזב כשנותר מיותם משערים. ליון ללא ניצחון כבר 4 מחזורים ברציפות. ניס הפסידה 1:0 לליל, לוריין גברה 1:3 על לה האבר

משחק הצמרת בין מארסיי לליון סגר הערב (ראשון) את המחזור ה-18 בליגה הצרפתית, אבל איכזב עם 0:0 בלבד, שלא תרם מספיק לאף אחת מהקבוצות. עוד לפני כן נערכו שני משחקים: ניס רשמה הפסד בית ראשון העונה, 1:0 לליל, בעוד לה האבר נותרה במקום האחרון אחרי הפסד 3:1 מול לוריין.

ליון - מארסיי 0:0

האלופה הנצחית חשה בשבועות האחרונים נשיפות בעורפה בעיקר מכיוונה של מארסיי ואתמול ראתה איך בורדו ופ.ס.ז' מתקרבות אליה כדי מרחק נגיעה, אבל לא הצליחה לנצח בבית ולפתוח פער.

הקבוצה של קלוד פואל אמנם עלתה לאחרונה לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל בזירה המקומית רשמה הוים משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. מארסיי אמנם פיספסה הזדמנות להיצמד ליריבתה, אבל מנגד היא יכולה להסתפק בנקודה בסטאד דה ז'רלאן, בו לא הפסידה מאז 2005/6.

ניס - ליל 1:0

שתיים מהקבוצות המתייצבות בשולי הצמרת נפגשו בסטאד דו ריי הערב, כשניס עדיין ללא הפסד בית ואילו יריבתה עם ניצחון בודד מחוץ למגרשה הביתי. בדקה השביעית התמונה השתנתה עבור שתיהן, כשמישל בסטוס הברזילאי הכניע את דויד אוספינה הקולומביאני בשערה של ניס.

ניס, שבוע לאחר ההפסד בדרבי למארסיי, לא הצליחה למצוא את הקצב ואיפשרה ליריבתה להתקיף ככל העולה על רוחה. הקבוצה של רודי גרסיה, למרות הרכבה החסר, המשיכה להגיע למצבים ונעצרה על ידי אוספינה בדרך לניצחון מינימלי אך חשוב מאין כמוהו. ליל חולפת על פני ניס בזכות התוצאה, ועולה למקום השביעי.

לה האבר - לוריין 3:1

ז'אן מארק נובילו יודע שהוא מתקרב לסוף הקדנציה שלו בלה האבר. המאמן הצרפתי קיבל הזדמנות אחרונה בשני המשחקים שנותרו עד היציאה לפגרת החורף בשבוע הבא ואת המשחק הראשון הוא כבר איבד.

המארחים איימו על השער לא מעט ואף החזיקו יותר בכדור, אך איבדו ריכוז לפני הירידה להפסקה ונענשו פעמיים. בדקה ה-41 השאיר קווין גמיירו המצוין ליאזיד מנסורי, והאלג'יראי יליד צרפת ירה לחיבורים. ארבע דקות חלפו וגמיירו הרשית בעצמו ממרכז הרחבה. ניקולא דיוז צימק בדקה ה-67, אבל מראמה והירואה האורח סגר עניין שתי דקות מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully