וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים אלופת החורף

הפתעת הבונדסליגה לא ניצחה במשחקה הביתי מול שאלקה, אולם תיקו 1:1 הספיק לה כדי להקדים את באיירן מינכן בזכות הפרש שערים בפסגה

במשחק ששלח את הבונדסליגה לפגרת חורף ארוכה, נפגשו הערב (ראשון) בפעם הראשונה בתולדותיהן הופנהיים ושאלקה, כשהעולה מהליגה השנייה שואפת לנצל את המעידה של באיירן מינכן אתמול (2:2 בשטוטגרט) ולסיים את הסיבוב כמוליכת הטבלה.

הפתעת העונה כל כך רצתה להשיג את תואר אלופת החורף ולצאת לפגרה עם תחושת הגאווה שליוותה אותה לאורך כל העונה, אך לקבוצה המאכזבת מגלזנקירשן היו רצונות משל עצמה לעלות למקום השישי ולסיים סיבוב לפני היריבה המושבעת דורטמונד. עד לדקה ה-40 נשמר המשחק על שקט יחסי, אותו הפר ג'ראלד אסמואה כשסיים ביעילות התקפה אותה הוביל חליל אלטינטופ והעניק יתרון לשאלקה במחצית.

לאחר ההפסקה הגבירה הופנהיים את הלחץ על שערו של מנואל נוייר וקיבלה תנופה מהרחקתו של ג'רמיין ג'ונס בצהוב שני. פריצת הדרך הגיעה בדקה ה-72, אז המחליף סלים טבר כבש בבעיטה חופשית את השיוויון. שאלקה נותרה בתשעה שחקנים לאחר שגם אורלנדו אנגלאר ההולנדי ראה צהוב שני, אבל התוצאה נשארה על כנה בדרך ל-1:1 שמציב את הופנהיים בראש הטבלה בתום הסיבוב הראשון. שאלקה שביעית, שתי נקודות פחות מדורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully