וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הגדילה את הפער בפסגה

בזמן שיובנטוס ומילאן מתכוננות למפגש ביניהן, נתקלה אינטר בקשיים מול קבוצת התחתית מורונה, עד שבא זלאטן וקבע 2:4. רומא - קליארי 2:3

מספר שעות לפני קרב הענקים המרתק בין יובנטוס למילאן (21:30, ספורט 5) קיוותה אינטר לפתוח פער של תשע נקודות משתי יריבותיה הגדולות ולהוסיף להן קורטוב של לחץ. אינטר כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול קייבו, אך האורחים לא נשברו והשוו רק כדי לראות איך זלאטן איברהימוביץ מתעצבן, מקיץ מתרדמתו וכובש פעמיים בדרך לניצחון 2:4.

רומא המשיכה את רצף הצלחותיה עם ניצחון חמישי ברציפות, 2:3 על קליארי בזכות שער בדקה ה-90 של מירקו ווצ'יניץ'. יריבתה העירונית, לאציו, הפגינה כישורי קאמבק מרשימים כשחזרה מפיגור שלושה שערים לתיקו 3:3 עם אודינזה השבורה. פיורנטינה עדיין בדבוקת הצמרת, לאחר 0:2 ביתי על קטאניה.

אינטר - קייבו 2:4

ז'וזה מוריניו ביקש משחקניו לנצל את העובדה ששתי המתחרות העיקריות שלהם, יובנטוס ומילאן, מתעמתות זו מול זו בערב, כדי לנצח ולהגדיל את הפער בפסגה. מול אינטר עמדה קייבו החלשה, שניצחה רק פעמיים העונה, אך היום גרמה ללא מעט דפיקות לב בקרב אוהדי האלופה.

כבר בדקה השלישית כבשה אינטר את הראשון שסימן כביכול על משחק קל, כשדז'אן סטנקוביץ' מצא את מקסוול ברחבה והמגן השמאלי כבש בקלות. דקה לאחר ההפסקה כבר 0:2. איברהימוביץ' השאיר בעקב לסטנקוביץ' שבעט מדויק לפינה. קייבו צימקה בדקה ה-51, כשסרג'יו פליסייר הימר על בעיטה ממרחק ומצא את סזאר לא מוכן. החמורים המעופפים הדהימו את האוהדים הרדומים בסן סירו בדקה ה-65, כשסימונה בנטיבוליו ניצל הגנה חדירה של הנראצורי כדי לדחוק מקרוב ולקבוע שיוויון מפתיע. מי אם לא זלאטן דאג להרגעת הרוחות, כשנגח לרשת בדקה ה-79 אחרי הגבהה של מייקון וירה כדור אדיר לחיבורים בדקה ה-88, ואיפשר לאינטר לפתוח פער תשע נקודות מהדולקות אחריה. סנטיאגו מוררו האורח הורחק בדקה ה-82.

אודינזה - לאציו 3:3

לאחר רצף של חמישה הפסדים רצופים ושמועות על מתיחות בחדרי ההלבשה, ידעו שחקני אודינזה שזה הזמן עבורם לשנות את המצב ולחזור למאבקים על הכרטיסים לאירופה. הפתיחה של הזברטה הייתה מוחצת, כששני חלוצי נבחרת איטליה אחראים לצמד שערים מהיר. בדקה התשיעית היה זה פאביו קוואליארלה שבישל לאנטוניו די נטאלה, ובדקה ה-15 החזיר הקפטן לחברו כדי להכפיל את התוצאה.

במחצית השנייה השלים די נטאלה צמד, לאחר שכבש מקרוב בדקה ה-55. מאורו סראטה צימק עבור האורחים מהבירה בדקה ה-60, עם שערו השמיני העונה ומובידו דיאקיטה הכניס לאווירה של קאמבק עם נגיחה לרשת בדקה ה-72. החזרה של לאציו הושלמה בדקה ה-85, אז כבש כריסטיאן לדסמה את שערו הראשון העונה ושלח את שחקני אודינזה לברר בינם לבין עצמם מי אחראי למחדל.

פיורנטינה - קטאניה 0:2

המגן הפרואני חואן ורגאס אירח למפגש ראשון את האקסית שלו, קטאניה, ולקח על חשבונה שלוש נקודות עם קבוצתו החדשה. האורחים החתימו בשבוע האחרון את מאמנים וולטר זנגה על חוזה עד 2010 וקיוו להיות הראשונים שמנצחים בארטמיו פרנקי, אך לויולה היו תוכניות אחרות.

אחרי מחצית מאופסת הגיע הראשון של פיורנטינה. זדרבקו קוזמנוביץ' העביר כדור לרחבה בדקה ה-56, ואדריאן מוטו הרומני הרשית כמו שהוא יודע. אלברטו ג'ילארדינו רצה גם הוא להגיע ל-12 כיבושים, לאחר שראה את מרקו די ואיו מבולוניה חולף על פניו ומשתווה לדייגו מיליטו בראש טבלת מלך השערים, ובדקה ה-80 אכן עשה זאת עם דחיקה מקרוב שחתמה את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רומא - קליארי 2:3

ביום שלישי הבטיחה רומא את עלייתה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון, וגם בליגה ממשיכה הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי להתאושש. משורות הג'יאלורוסי נעדר המצטיין בתקופה האחרונה, מתיאו בריגי, אך גם בלעדיו ולמרות קשיים לא מעטים הסתדרו פרנצ'סקו טוטי והחברים.

רומא שלטה במשחק מהפתיחה והצליחה להשיג את שער היתרון בדקה ה-39, כשמירקו ווצ'יניץ' בישל לקפטן טוטי. בדקה ה-58 הגיע השיוויון של קליארי, מכדור חופשי מצוין של דניאלה קונטי, שחקן רומא לשעבר ובנו של ברונו קונטי, מגדולי שחקני הג'יאלורוסי בכל הזמנים. תשע דקות חלפו ורומא נותרה בהלם, כשג'דה הברזילאי הכניע את ארתור והעניק יתרון לאורחים מסרדיניה, אבל סימונה פרוטה היה שם בדקה ה-77 כדי להשוות. כשנדמה היה כי המשחק בדרך לחלוקת נקודות, הגיע ווצ'יניץ' המונטנגרי ובעט לרשת ממרכז הרחבה בדקת הסיום. ניצחון חמישי ברציפות לרומא בליגה.

משחקים נוספים:

גנואה - אטאלנטה 1:1
לגנואה: ג'וזפה סקולי (86). לאטאלנטה: סרג'יו פלוקארי (17)

פאלרמו - סיינה 0:2
לפאלרמו: מתיאה קסאני (30), פאביו סימפליסיו (54)

רג'ינה - סמפדוריה 2:0
לסמפדוריה: קלאודיו בלוצ'י (75 בפנדל), מרקו פדאלינו (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully