וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי חיפה: אלון חרזי ביקש לשחק למרות הפציעה

מכבי חיפה תשחק מול בני יהודה (20:50, ערוץ 10) ותנסה להגדיל את יתרונה בפסגה לארבע נקודות. אלון חרזי ישחק למרות הפציעה

המגן הוותיק של מכבי חיפה, אלון חרזי, שעבר בדיקת אולטרה סאונד בה התברר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר, הודיע לצוות המקצועי של מכבי חיפה כי הוא רוצה לשחק הערב (שני, 20:50, ערוץ 10) נגד בני יהודה. דבריו של חרזי באים בניגוד להוראת הצוות הרפואי, שהמליץ לו לנוח. בסופו של דבר, חרזי יפתח בהרכב במשחק.

כזכור, גם הבלם דקל קינן ייעדר מהמשחק ואת מקומו ימלא גם הפעם שי מימון. בחיפה מקווים שקינן יוכל לחזור לסגל לקראת המשחק הבא, אחריו תצאנה קבוצות הליגה אל פגרת החורף. הקשר ליאור רפאלוב שהיה בספק ולא התאמן בצורה סדירה השבוע, יעלה לשחק עם זריקה.

המאמן אלישע לוי התייחס לפציעה של חרזי ואמר: "אנחנו משחקים בלי דוידוביץ' וקינן, ועכשיו גם בלי חרזי, אבל יש לנו סגל עמוק והמחליפים יצטרכו לעשות את המקסימום. ננסה להגיע למשחק מול בני יהודה ברמת מוכנות גבוהה על מנת לנצח".

הרכב משוער: אמיר אדרי, אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, שי מימון, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ת'מבינקוסי פאנטיני.

הרכב שניצח שלוש פעמים לא מחליפים

"המשחק הזה הוא מבחן אופי לקבוצה. אחרי שלושה ניצחונות, אנחנו משחקים מול המוליכה והקבוצה שנראית הכי טוב לפחות עד עתה. אם חפצי חיים אנחנו, נצטרך לעשות כל מאמץ על מנת ששרשרת הניצחונות לא תיקטע", אמר יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, לוואלה! ספורט, לקראת המשחק בו תארח קבוצתו באצטדיון בלומפילד (שני, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) את מכבי חיפה.

"נעשה את המיטב וזה לא יהיה קל. גם אנחנו קבוצה טובה ולעיני הרבה אוהדים שלנו נרצה להשאיר את הנקודות בשכונה. נצטרך לבוא עם הרבה כבוד לאורחת, אבל גם עם הרבה נחישות מצידנו, נצטרך לשחק בכל הכוח ולקוות לתוצאות טובות. אני לא מתערב למאמן בעניינים המקצועיים, אני מעודד מהיציע כמו אחרון האוהדים", הוסיף מגן.

יושב הראש התייחס לאוהדים הזהובים שביציע ואמר: "הקהל של בני יהודה הוא תמיד פקטור משמעותי, אני מקווה לראות מה שיותר מהם מגיעים ותומכים, ראינו בשבוע שעבר בווינטר איזה כוח יש לקהל הזה. הם גם עורכים מופע הצדעה לגלעד שליט ומשפחתו וזה עוד ציון דרך ותעודת בגרות שהקהל שלנו מוסיף לעצמו. אני שולח מכאן תפילה נוספת בשמי ובשם כל אוהדי הכדורגל בישראל שגלעד יחזור במהרה הביתה, בריא ושלם למשפחתו".

המאמן גיא לוזון מתכוון לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בניצחון על הכח עמידר רמת גן במחזור שעבר. עוז ראלי ימשיך לשחק בעמדת המגן הימני וכפיר אדרי יתופקד באגף שמאל. במרכז המגרש יפתח מהראן ראדי לצידו של הרוויה קובצ'ביץ' בקישור האחורי, כשתומר חמד, פדרו גלבאן והקפטן אסי בלדוט ישלימו את החוליה המרכזית. אלירן עטר, שנמצא בכושר נפלא, יתופקד שוב כחלוץ בודד.

הקשרים תמיר כחלון ולירוי צעירי לא יהיו בסגל למשחק. צעירי לא מצליח להתגבר על פציעה טורדנית בשריר הירך האחורי ובצוות הרפואי מעריכים שהוא יחזור לשחק רק אחרי פגרת החורף, כלומר בעוד כשלושה שבועות. כחלון ניסה במהלך השבוע להגביר את קצב האימונים. למרות טיפולים אינטנסיביים של צוות הפיזיותרפיסטים של הקבוצה, הוא לא כשיר במאת האחוזים וגם הוא יצפה במשחק מהיציע.

מועדון בני יהודה יקדיש את המשחק לכבודו של החייל החטוף גלעד שליט, שמוחזק בשבי כבר יותר מ-900 ימים. משפחתו של שליט הוזמנה להיות אורחת הכבוד בבלומפילד, אולם עקב התחייבויות קודמות לא יוכלו הוריו של גלעד להיות נוכחים במשחק. הנהלת בני יהודה תערוך טקס קצר לפני המשחק וגם אוהדי הקבוצה מתכננים מופע הצדעה ענקי ביציעים כאשר הם מתכוונים לפרוס דגל ענק באורך של כ-50 מטרים עם דיוקנו של שליט כאות הזדהות עם המאבק לשחרורו.

אוהדי הקבוצה נמצאים בטירוף לקראת המשחק וראשי חוג האוהדים מבטיחים קרנבל כתום ביציעים, כזה שלא נראה הרבה זמן במשחקי הקבוצה. כ-5,000 אוהדים כתומים צפויים להגיע.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', מהראן ראדי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, תומר חמד, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully