וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לא רוצות לנצח

צ'לסי הסתפקה ב-1:1 ביתי עם ווסטהאם והשלימה מחזור בו ארבע הגדולות סיימו בתיקו. פורטסמות-ניוקאסל 3:0. שוסטר מועמד לסנדרלנד

המחזור ה-17 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. צ'לסי אירחה את ווסטהאם בדרבי לונדוני בסטמפורד ברידג' ונפרדה ממנה בתיקו 1:1. במשחק נוסף הביסה ניוקאסל את פורטסמות בחוץ 0:3.

צ'לסי - ווסטהאם 1:1

ג'יאנפרנקו זולה, מאמן הפטישים, חזר לסטמפורד ברידג' שם הוא קיבל במשך השנים המון הערכה ואהבה על פועלו בקבוצה. האיטלקי התקבל בתשואות רמות, כשעל המגרש הקבוצה שלו לא הראתה שום סנטימנטים ליריבה העדיפה. הכחולים שלטו לחלוטין בתחילת המשחק, אבל השער הראשון הגיע דווקא בצד השני. מארק נובל שלח רוחב בדקה ה-33 לקרייג בלאמי, הוולשי שלח כדור חזק וחד לפינה הקצרה של פטר צ'ך ו-0:1 מפתיע במחצית לפטישים.

שש דקות בתוך המחצית השנייה הגיע שער השוויון היפהפה של צ'לסי. ג'ון אובי מיקל העביר לדידייה דרוגבה, שהמשיך לפרנק למפארד. האנגלי הקפיץ לרחבה וניקולאס אנלקה היה במקום כדי להכניע את רוברט גרין. שער מספר 14 בליגה לצרפתי המצוין.

התיקו של צ'לסי מצטרף בכך לתוצאות התיקו שעשו אמש שאר שלוש הגדולות, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל. מי שניצלה זאת היא אסטון וילה, שניצחה והתקרבה עוד אל חבורת הצמרת. המיליונרים יכלו לעלות למקום הראשון, אבל הם מסתפקים בהשבת הפער מהאדומים של רפא בניטז לנקודה אחת בלבד. כנראה שצ'לסי רוצה להמשיך לשמר את מאבק האליפות המרתק בפרמיירליג.

פורטסמות - ניוקאסל 3:0

הזברות יצאו לפראטון פארק והשיגו ניצחון גדול שהעלה אותם מעל הקו האדום. 51 דקות לקח עד שמייקל אואן כבש את הראשןן לאורחים. זה היה השער השלישי של אואן בשבוע, לאחר שבמחזור הקודם הבקיע צמד מול סטוק. אובאפמי מרטינס הכפיל את התוצאה (77), דני גות'רי השלים דקה לסיום (89) כדי להשפיל את פומפי, שהשיגה ניצחון אחד בחמשת משחקיה האחרונים.

ברנד שוסטר מועמד לסנדרלנד

"טלגרף" הבריטי מדווח הבוקר (ראשון) שברנד שוסטר הוא אחד המועמדים לאמן את סנדרלנד. מאז עזיבתו של רוי קין מחפש המועדון מצפון מזרח אנגליה מאמן חדש, ובינתיים רושם מחליפו הזמני של קין, ריקי סברגיה, הצלחות לא רעות, ואתמול ניצחו החתולים השחורים שלו 0:4 את ווסט ברומיץ'.

יו"ר סנדרלנד, ניאל קווין, מעדיף למנות לתפקיד מאמן אנגלי עם ניסיון בפרמיירליג, אבל בעלי המניות רוצים להביא שם גדול, כשפרט לשוסטר הוזכרו גם שמותיהם של לואי ואן חאל, רוברטו מנצ'יני וליאו ביהאנקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully