וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב ממתינים להצעות עבור טומאסיץ'

14.12.2008 / 14:26

בקבוצה כבר החליטו להיפרד מהבלם המאכזב בינואר, כרגע אין עליו קופצים. גורם בהנהלה: "כרגע תמיר כהן בכלל לא בתכניות שלנו"

למרות התיקו המאופס אמש (שבת) באורווה מול מכבי פתח תקוה, הביעו ראשי מכבי תל אביב שביעות רצון ממשחק הלחימה וההקרבה של שחקני הקבוצה. בקבוצה נשמעו אחרי המשחק תלונות רבות על תנאי המשטח הגרועים בפתח תקווה והתפלאו על כך שבהתאחדות אישרו את המגרש למשחק בליגת העל. "אי אפשר היה לתת פס אחד נורמלי על המשטח הגרוע הזה, זה מקום שלא מתאים לשחק בו כדורגל ואפילו סוסים לא היו מסכימים לעלות על המגרש הזה", אמר שחקן בקבוצה בהתייחסו למגרש בו שיחקו אמש שתי הקבוצות.

ראשי המועדון התייחסו הבוקר לאופציית הגעתו של תמיר כהן, קשרה של בולטון האנגלית, לקרית שלום במהלך חלון ההעברות הקרוב ואמרו: "הסיכוי שזה ייקרה הוא נמוך מאוד עד אפסי, זה לא רק עניין של כסף ויש עוד הרבה סיבות שבגללן זה לא ייצא לפועל, כרגע תמיר כהן בכלל לא בתוכניות שלנו".

הבלם הפצוע איגור טומאסיץ', שנעדר מסגל הקבוצה אמש בגלל פגיעה בקרסול ומתיחה חזקה בשרירי המפשעה, לא התאמן גם הבוקר. במכבי כבר התקבלה החלטה שטומאסיץ' ישוחרר בינואר אולם עד כה לא התקבלו שום הצעות רלוונטיות עבור הבלם.
המגן שרן ייני שספג אמש שני כרטיסים צהובים והורחק בדקה ה-40, יחמיץ את המשחק מול בני סכנין בשבוע הבא ומי שצפוי להחליפו בהרכב הוא אורי שטרית שנכנס במקומו במחצית השנייה והציג משחק לא רע.

הבוקר הגיעה לסיומה סאגת הבוררות בעניינו של כרטיס השחקן של מאור בוזגלו. הבורר בתיק פסק כי אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, ישלם 430 אלף שקלים לאיש העסקים ראובן מועלם, שטען לבעלות של 50 אחוזים על הכרטיס. מעתה, הכרטיס יהיה שייך למכבי תל אביב, שרכשה אותו בקיץ ממכבי חיפה ומיעקב בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully