וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אי אפשר לנצח את כל המשחקים"

כוכב קליבלנד לא לקח קשה את ההפסד לאטלנטה, שקטע לקאבס רצף של 11 ניצחונות. מייק ביבי: "לא באתי להסתכל על לברון"

רצף 11 הניצחונות הרצופים של קליבלנד נקטע הלילה (בין שבת לראשון) כשאטלנטה גברה 92:97 על לברון ג'יימס וחבורתו. את ההוקס, שמדורגים כעת במקום הרביעי במזרח במאזן של 9:14, הוליך מייק ביבי עם 24 נקודות. בסיום המשחק הסביר ביבי כיצד הצליחה אטלנטה היכן ש-11 הקבוצות הקודמות שפגשו את הקאבס נכשלו: "לא באתי היום בשביל להסתכל על לברון - באתי לשחק". ג'ו ג'ונסון הוסיף: "הניצחון הזה מראה הרבה על האופי של הקבוצה שלנו. מייק הוא גו טו גאי אמיתי, והרבה פעמים הוא פנוי כשאני מקבל דאבל טים".

הקאבס קיבלו ברוח טובה את ההפסד, ולברון אמר לאחר המשחק: "אי אפשר לנצח את כל המשחקים. לא ציפינו לא להפסיד עד סיום העונה ולהיות במאזן של 3:79. שיחקנו חזק, אבל הם השיגו יותר עצירות בהגנה מאיתנו". מו וויליאמס, שקלע רק 1 מ-7 מחוץ לקשת, אמר: "הרצף לא עניין אותנו, זו לא הייתה המטרה שלנו, עכשיו פשוט נצטרך להתחיל רצף חדש".

דאלאס נזקקה להתעלות של דירק נוביצקי כדי לחלץ ניצחון 99:103 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר החלשה, והגרמני סיים את הערב עם 46 נקודות והרבה תלונות: "זה היה משחק מכוער", אמר נוביצקי. "נתנו להם להיכנס למשחק והם צברו ביטחון. ניצחנו רק בזכות מאמץ גדול בדקות האחרונות". ג'ייסון טרי, שעזר ל-MVP לשעבר עם 20 נקודות, העדיף להביט על הצד החיובי: "דירק תמיד עושה את זה כשהוא נכנס לקצב. בכל פעם שזה קורה יש לנו ערב גדול".

* דריוס מיילס חתם בממפיס, אחרי שניהל משא ומתן עם מספר קבוצות. מיילס בן ה-27, ששיחק בסגל של בוסטון בקדם העונה אבל נחתך לפני תחילתה, ינסה לשקם את הקריירה הדועכת שלו אחרי מספר פציעות ברכיים קשות שהשביתו אותו מפעילות בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully