וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיא השלילי של מכבי ראשון לציון

שחקניו של דורסמן שברו שיא מביך במהלך ההפסד להפועל ירושלים, כשלא הגיעו אפילו פעם אחת לקו העונשין במשך משחק שלם

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (שבת) שיא שלילי בתולדות הליגה הראשונה בכדורסל, כשסיימה משחק שלם מבלי ללכת לקו העונשין אפילו פעם אחת. שלומי פרי מאתר מנהלת הליגה מציין כי בעבר היו קבוצות שסיימו משחק שלם ללא אסיסטים (גבת ב-92/93), קבוצות שלקחו 9 ריבאונדים בלבד במשחק שלם (נהריה ב-93/94), קבוצות שקלעו 43 נקודות בלבד במשחק (נתניה ב-97/98), או קבוצות שקלעו רק ב-20 אחוז מהשדה (הרצליה ב-99/00) אבל השפל שרשמו שחקניו של דורסמן מול הפועל ירושלים מהווה הישג היסטורי.

אומנם גם לפני המחזור שחקני מכבי ראשון לציון לא הרבו להגיע לקו (16.9 פעמים במשחק, אחרונים בליגה) אבל העובדה שהקבוצה לא הצליחה לכפות על יריבתה להגיע לחמש עבירות ברבע היא שיא שלילי מביך.

להלן תצוגות השפל מקו העונשין ב-20 השנים האחרונות:
* עונת 90/91 - מחזור 16. א"ס רמת השרון למרות ארבע זריקות בלבד מהקו, ניצחה 81:82 את הפועל מגדל העמק.

* עונת 92/93 - מחזור 14. גבת/העמק אירחה את הפועל ירושלים, ולמרות שקלעה 87 נקודות, הגיעה לקו ארבע פעמים בלבד במשחק הזה. כמו רמת השרון, גם גבת התנחמה בכך שכל ארבע הזריקות נכנסו.

* עונת 92/93 - המחזור הרביעי. מכבי ראשון לציון הפסידה 68-67 להפועל הרצליה, כשהיא מסיימת את המשחק עם 2 קליעות עונשין בלבד מ-5 נסיוונות. שיא קליעות שלילי שהחזיק מעמד עד אתמול ונשבר על ידי אותה קבוצה.

ב-NBA זה לא קרה מעולם. ב26 בנובמבר 1994 זרקה קליבלנד 2 זריקות עונשין מול גולדן סטייט ועד היום זהו השיא השלילי לזריקות מהקו בליגה הטובה בעולם. ב-9 בינואר 1996 זרקה טורונטו 3 זריקות עונשין מול שרלוט והצליחה להחטיא את כולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully