וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס שוב התנחמה בליגה

היוונים התאוששו מההפסד למלאגה ביורוליג עם 65:81 מוחץ על פניוניוס, שמונה נקודות להלפרין במאה אחוזים מהשדה, ארבע לוויצ'יץ'

אולימפיאקוס חזרה הערב (שבת) לליגה היוונית אחרי ההפסד במלאגה ביורוליג ביום רביעי, ולא נתקלה בקשיים מול פניוניוס אותה דרסה 65:81. הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס שמרה על המקום הראשון בטבלה ועלתה למאזן של 1:9, כשמחר תוכל פנאתנייקוס להצטרף אליה עם מאזן זהה כשתתארח אצל אולימפיה מהתחתית.

מילוש תיאודוסיץ' הוביל את קלעי האדומים עם 17 נקודות, ג'וש צ'ילדרס הוסיף 13 ויותם הלפרין תרם שמונה נקודות במאה אחוזים מהשדה, כולל שתי שלשות ב-19 דקות. ניקולה וויצ'יץ' שיחק 17 דקות ותרם 4 נקודות וארבעה אסיסטים. דימוס דיקודיס קלע 14 למפסידים. אריס סלוניקי (עם 53:72 על קולוסוס רודוס) ופנליניוס (52:99 על טריקלה) שמרו על המקום השני והשלישי בהתאמה עם ניצחונות קלים משלהן.

עוד אחת מיריבותיה של מכבי תל אביב בבית א' של היורוליג, לה מאן, טיילה הערב מול פו אורטז החלשה בליגה הצרפתית עם ניצחון חוץ 49:83. לה מאן שמרה על המקום הרביעי אחרי שפירקה את האחרונה בטבלה בקלות בעזרת 13 נקודות של דרוויק ספנסר, אלאן קופי ומליי אנדואי. דייויד בלות'נטאל הוסיף 10 נקודות.

בליגה הבלגית הפסידה הערב לובן של איציק אוחנון 64:48 לשניה בטבלה, שרלרואה. אוחנון קלע חמש נקודות ב-26 דקות בלובן. ז'לז'ניק, קבוצתו של גיא פניני, גברה 64:66 על בודצ'נוסט בליגה האדריאטית, פניני שותף 21 דקות ותרם שבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully