וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה עשתה את שלה

בצל אל קלאסיקו אירחה ולנסיה את הקבוצה השנייה של ברצלונה וניצחה 1:2. באיטליה: נאפולי נצמדה למילאן עם 0:3 על לצ'ה

המחזור ה-15 נפתח במשחק מוקדם בו אירחה ולנסיה את הקבוצה השנייה של ברצלונה, אספניול וניצחה אותה 1:2.

ולנסיה -אספניול 1:2

דווקא אספניול עלתה ליתרון בדקה ה-28 משער של רומן מרטינז. ולנסיה ניצלה את ההרחקה של רופטה מאספניול בדקה ה-38 ועלתה ליתרון בדקה ה-58 משער של אלביול, אחרי קרן. בדקה ה-81 הושלם המהפך, כשוויסנטה, שנמצא בעיצומה של עונת קאמבק, כבש את שער הניצחון, 1:2 בסיום. ולנסיה עלתה זמנית למקום השני, נקודה מעל ויאריאל, לה משחק חסר.

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית נתפח בקרב תחתית בו הביסה בולוניה את טורינו בזכות שלושער של מארקו די ואיו הוותיק, שנצמד לדייגו מיליטו בראשות מלך השערים. נאפולי הביסה את לצ'ה ונצמדה זמינת למילאן במקום השלישי.

בולוניה - טורינו 2:5

דווקא טורינו היא זו שעלתה ליתרון, כשסימונה ברונה כבש בדקה ה-7. סרג'יו וולפי השווה עם שער בדקה ה-48, אך טורינו עלתה ליתרון נוסף מרגליו של איגנאסוי אבאטה (53). מרקו די ואיו כבש את שערו הראשון בדקה ה-55, והוסיף עוד אחד בדקה ה-62. מרקו ברנאצ'י כבש בפנדל בדקה ה-68 ודי ואיו השלים שלושער בדקה ה-79. פנצ'סקו פרטאלי הורחק בדקה ה-79.

נאפולי - לצ'ה 0:3

נאפולי הביסה את לצ'ה ונצמדה זמנית למילאן, שמתארחת מחר (ראשון) בטורינו אצל יובנטוס. מארק המסיק העלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-11 בפנדל. מיקלה פציינציה (42) וחרמן דניס (65) הבטיחו את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully