וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "כולם הבינו שמי שלא שומר לא משחק"

13.12.2008 / 22:31

דורסמן הסביר את החלטתו להעיף חצי קבוצה לספסל בהפסד להפועל ירושלים. גודס כעס על אובדן היתרון: "נפלנו למלכודת שלהם"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שבת) את מכבי ראשון לציון 74:81, במשחק מוזר בו הובילו האורחים מירושלים בפער של 25 נקודות כבר ברבע השני, במהלכו העיף מאמן ראשון לציון מיקי דורסמן לספסל את כל החמישייה שלו בבת אחת ושלח חמישה שחקני ספסל אלמונים לפרקט. האקט המחאתי של דורסמן נשא פירות, ושחקניו חזרו לפיגור של חמש נקודות בלבד, אבל הפסידו בסיום.

דורסמן הסביר את המהלך ואמר: "מה שלוקחים זה את התובנות שניתן להפוך משחק. אם רוצים להילחם אפשר. כולם הבינו שמי שלא שומר לא משחק. אלה שלא שיחקו אני מציע להם שאו שיתחילו לשמור או שישבו בשמש ויהיה יותר כהים. נלמד אותם לשמור. בכל משחק צריך לב גדול ורצון להילחם".

מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, אמר בסיום: "אני לא מרוצה. נפלנו למלכודת שלהם. דיברתי על זה בחצי וזה קרה. אולי בגלל שהובלנו ב-25 הפרש וכולם באופוריה. אני מכיר משחקים שהובלתי ב-30 והפסדתי. לא שיחקנו נכון. אבל ניצחנו ואני שמח. שיחקנו לידיים שלהם. זה לא מתאים לנו, זה היה צריך להיגמר בהרבה יותר. אני ראיתי את החילוף של דורסמן כמהלך מקצועי נכון. הישראלים שיחקו מצוין. הם הצליחו. אנחנו נגררנו ונפלנו למכודת, אבל נמשיך קדימה".

עודד שעשוע הצדיק גם הוא את החילוף המחומש של דורסמן: "אם אנחנו לא משחקים טוב, אז צריך לעשות משהו. מיקי לא מפחד מאף אחד, וזה נתן אפקט למשחק. מי שראה את המשחק מבחוץ הבין שהוא צריך לעשות שינויים, אבל אני לא מרוצה כי הפסדנו. נקווה שבפעם הבאה נביא שינוי ונשיג ניצחון. כרגע המצב בעייתי, זה כדור שלג שמתגלגל וגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully