וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו ופ.ס.ז' מצמצמות פערים

ערב משחק העונה בין ליון למארסיי (א', 22:00, 5+ לייב, תקציר באתר) גברה בורדו 1:3 על לה מאן, סן ז'רמן ניצחה 1:2 באוקזר

יממה לפני משחק העונה הגדול בין ליון למארסיי (ראשון, 22:00, ספורט 5+ LIVE) ניסו שאר קבוצות הצמרת לצמק מעט את הפער מהפסגה. בורדו עשתה את העבודה למרות הקשיים שהערימה עליה לה מאן, עם ניצחון 1:3, עלתה למקום השני וצימקה את הפער מהמוליכה לשתי נקודות. גם פ.ס.ז' (1:2 באוקזר) ידעה לנצל את ההזדמנות והצטרפה לבורדו עם מספר נקודות זהה במקום השלישי.

טולוז ממשיכה בעונה המפתיעה שלה, כשהפעם החזירה את סנט אטיין למאבקי התחתית בניצחון 1:3. ברכות מגיעות לוואלנסיין, שניצחה לראשונה מאז חודש אוגוסט (1:3 על מונאקו) ונמלטה סוף סוף מהמקום האחרון.

לה מאן - בורדו 3:1

אחרי סיום המסע בליגת האלופות קיוותה בורדו לנחיתה רכה בליגה ולצמצום הפער מהפסגה, רגע לפני משחק העונה בין ליון למארסיי. בורדו אספה העונה רק 8 נקודות במשחקי החוץ שלה וגם הפעם הקושי נמשך, במחצית ראשונה חלשה ונטולת שערים.

הקרח נשבר בדקה ה-59, אז הגיע פרננדו קבנאגי הארגנטינאי והכניע את יוהאן פלה. לה מאן, שהייתה עדיפה במחצית השנייה, חזרה למשחק עם שער של טורסטן הלסטאד הנורבגי בדקה ה-66, לאחר התקפה מתפרצת ובישול של פאולו אנדרה. בורדו בכל זאת השיגה את מלוא הנקודות, כשכדור של מתיו שאלמה מ-30 מטרים חדר פנימה ואיפשר למגן הימני לחגוג שער ראשון זה ארבע וחצי שנים. ז'וסייה הברזילאי הוסיף את השלישי בדקה ה-90.

אוקזר - פריס סן ז'רמן 2:1

פול לה גוון הגיע למשחקו ה-100 כמאמן הקבוצה מהבירה וכמה נחמד עבורו שציון דרך זה קורה דווקא מול אוקזר האנמית, שבעצמה שכחה מתי כבשה שער לאחרונה. הקבוצה של ז'אן פרננדז הייתה הראשונה לסכן את השער, אך קרן של פ.ס.ז' הובילה לשער יתרון של סטפן ססניון בדקה החמישית. קשר נבחרת בנין, שעד הערב כבש רק פעם אחת במדי פ.ס.ז', הכפיל את התוצאה בדקה ה-22, מבישול של לודוביק ז'ולי.

אוקזר שלטה במשחק במחצית השנייה, אך השכילה לכבוש שער מצמק רק בדקה ה-89, אז דייק סדריק הנגבאר מהנקודה הלבנה לאחר עבירה של סמי טראורה, שחקן אוקזר בעונה הקודמת, על דניס אולייש. פ.ס.ז' עולה בעקבות הניצחון למקום השלישי, מרחק שתי נקודות בלבד מהאלופה הנצחית.

טולוז - סנט אטיין 1:3

הסגולים מעבירים עונה יפה עד עתה, כשהם ממוקמים בחלק העליון ומקדמים שחקנים צעירים. מולם עמדה הפעם סנט אטיין המתאוששת, שהשיגה בשבועיים האחרונים שני ניצחונות רצופים שהעלו אותה מעל לקו האדום.

כבר בדקה החמישית סידר אטיין דידו לאנדרה פייר ג'יניאק את הראשון במשחק. האורחים לא אמרו נואש וחזרו מכדור חופשי נהדר של פאולו משאדו הפורטוגלי, שחקנם המצטיין בתקופה האחרונה. טולוז הגיבה במהירות, עם שער מצוין של דידו מזווית קשה על סף השריקה למחצית. בדקה ה-54 הגיע המסמר האחרון בשערו של ז'רמי ז'אנו, כששוב זהו ג'יניאק שמרשית ומעלה את מאזנו לעשרה כיבושים.

ואלנסיין - מונאקו 1:3

מהמקום האחרון בטבלה וללא ניצחון מאז ה-23 באוגוסט, אספה סוף סוף ואלנסיין שלוש נקודות חיוניות בסטאד נונגסר. חואן פאבלו פינו הקולומביאני נתן יתרון לאורחים בדקה ה-23, אבל ואלנסיין הגיבה פעמיים עוד לפני הירידה להפסקה, משער אדיר של קולומביאני נוסף, קרלוס סאנצ'ז (28) ומאחד נוסף של ג'אמל בלמאדי (41). בדקה ה-59 הגיע השלישי של נועלת הטבלה, כשגאל דאניק מצא את ראשו של גרגורי פוז'ול שנגח לרשת.

משחקים נוספים:

סושו - קון 2:2
לקון: רמי גומיס (20 ו-68). לסושו: סלואן פריבה (89 ו-90)

נאנסי - גרנובל 0:2
לנאנסי: ז'וליאן פרה (17), איסיאר דיה (66)

ראן - נאנט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully