וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מסודי עשוי לחזור

דור בלך

13.12.2008 / 19:51

טומי נילסן עקב אחרי קשר הרצליה. בכיר במועדון: "הטעויות נגדנו לא מקריות". מתיאוס לשחקנים: "לא באתי לכאן להיות מקום שלישי". חשש לשבר לחרמון

במכבי נתניה בוחנים את האפשרות להחזיר את אלן מסודי. הקשר הקונגולזי היה חתום בקבוצה בקיץ, יצא למחנה האימונים, אך שוחרר לפני פתיחת העונה וחתם במכבי הרצליה. המנהל הספורטיבי, טומי נילסן, נכח היום (שבת) במשחק של מכבי הרצליה מול הפועל ירושלים בו כבש השחקן. מסודי אמור לקבל תעודת תושב בינואר, אך אם לא יוכל עדיין להירשם כישראלי, עשויה נתניה, כאופציה אחרונה, לרשום אותו כזר. גם דובב גבאי, חלוץ הרצליה, צד את עיניו של נילסן.

בנתניה עדיין לא נרגעו מאירועי המשחק מול בני סכנין (1:1). בעקבות השריקה לפנדל מפוקפק לטובת סכנין, בקבוצה טוענים שאיגוד השופטים סימן אותם כמטרה. בכיר במועדון: "זה לא יכול להיות מקרי כל הטעויות האלה. כנראה שלא אוהבים את ההתבטאויות של מתיאוס כנגד השופטים, ומחזירים לו על זה".

שלו מנשה התייחס לנושא ואמר: "אתם בתקשורת מדברים על זה שאולי מקפחים אותנו. אני לא מתעסק בזה, אבל אם כל כך הרבה מדברים על זה, כנראה שיש דברים בגו. אולי גם מבחינה תקשורתית לא מתייחסים אלינו כמו למכבי חיפה או הפועל תל אביב, אבל זה לא מעניין אותנו. יכולנו להיות במקום בו אי אפשר היה לא להתייחס אלינו, אבל אחרי הניצחון בחיפה, לצערי אנחנו השחקנים בעטנו בדלי. כשעולים מהר מדי גם נופלים מהר מדי, אבל הליגה עוד ארוכה".

מתיאוס: "באתי לקחת אליפות"

המאמן, לותר מתיאוס, קיים הערב אסיפה בה העביר מסר חד לשחקנים ואמר: "התאכזבתי מאוד מהמשחק אתמול. לא יכול להיות שנשחק רק מחצית אחת טובה. תחליטו מה אתם רוצים מעצמכם. לא באתי לכאן כדי להיות במקום שלישי, רביעי או חמישי, באתי לקחת אליפות ויש לנו קבוצה שמסוגלת לעשות את זה השנה. יש לכם בעל בית שאוהב אתכם כמו את הילדים שלו ונותן את כל התנאים שיש כדי להצליח. צריך להיות בכם כבוד לעצמכם, לדני, לאוהדים וכדאי שתעשו חשבון נפש ושניקח את עצמינו בידיים".

לאחר דבריו של מתיאוס ביקש לואיס מרין את זכות הדיבור ואמר לשחקנים: "אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מאמין בקבוצה הזו. אנחנו יכולים לקחת אליפות. בואו ונשים את מה שהיה עד עכשיו מאחורה ונהיה ביחד. אולי זו השנה האחרונה שלי בקריירה ואני מאוד רוצה לקחת בה אליפות".

גולן חרמון סובל מכאבים בעורף, ונלקח לצילום בבית חולים, שם עלה החשש שהוא סובל משבר תלישה של אחת מחוליות עמוד השדרה, והוא יעבור ביום חמישי מיפוי עצמות. במידה והוא אכן סובל משבר, הוא עלול להיות מושבת לתקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully