וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרמון: "תבריזי אמר שהוא יגמור לנו את המשחק"

דור בלך

12.12.2008 / 17:32

שחקן מכבי נתניה התלונן על השופט, שפסק פנדל לזכות סכנין בדקה ה-82. תבריזי: ”זה שטויות במיץ עגבניות”. לחמן: ”אני מרוצה”

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

למרות שכמה משחקני מכבי נתניה התלוננו בסיום המשחק כי השופט, איתן תבריזי, אמר להם לפני שריקת הפתיחה כי הם לא ינצחו - אף אחד לא התעסק יותר מדי עם השיפוט בשלב הסיכומים. בסיום המשחק, לותר מתיאוס ונתי עזריה בחרו לדחות במעט את ההכנות לארוחת השבת, והעבירו אימון לכל השחקנים שלא שותפו במשחק. באימון השתתפו גם טל מעבי, שנכנס כמחליף בדקה ה-77 ואלנתן סלמי שנכנס בדקה ה-90. קלמי סבן, שנפגע במהלך המשחק ממרפק, פונה בסיומו לבית חולים ושוחרר כשהוא סובל מפגיעה קלה במיתרי הקול, אך יהיה כשיר למשחק מול מנשנגלדבאך ביום ראשון.

בלם מכבי נתניה, גולן חרמון, שהיה זה שהואשם בהכשלת יחיאל צגאי ברחבה, טען בסיום כי החלטתו מעוררת המחלוקת של איתן תבריזי הגיעה במטרה לפגוע בו: "לקראת סוף המשחק נכנסו ממש חזק בלואיס מרין מאחורה אז ניגשתי לאיתן תבריזי ואמרתי לו: 'זה משחק ממש מסוכן, הוא יכול היה לגמור לו את הקריירה', תבריזי אמר לי בתגובה: 'אם לא תירגע אני אהרוס לך את המשחק'. אמרתי לתבריזי: 'אני רק אומר שזו כניסה מסוכנת ומשחק אגרסיבי'.

"אחרי שתבריזי שרק לפנדל, ניגשתי אליו ושאלתי אותו 'בגלל הדבר הזה אתה שורק לפנדל?', אז הוא סינן אלי בשקט: 'אמרתי לך שאני אהרוס לך את המשחק'". "זה שטויות במיץ עגבניות", אמר תבריזי בתגובה. "גולן חרמון מנסה לעשות פרובוקציות. אם הוא ימשיך להתנהל בצורה הזאת אני אשקול לתבוע אותו".

לחמן: "אני מרוצה מהתוצאה"

נתי עזריה, שניהל את המשחק במקומו של לותר מתיאוס המושעה, אמר בסיום המשחק: "באנו לנצח, אבל חבל שבמקום להגביר את הקצב נרדמנו קצת, לכן קיבלנו את ה-1:1. לא השכלנו להבקיע, ומי שלא מבקיע לא מנצח משחקים. העובדה היא שאנחנו לא מנצחים בבית, מגיעים למצבים ובלי להבקיע אי אפשר לנצח. היה חסר לנו השפיץ של הנעל, וחבל".

כובש השער הראשון שלו מנשה: "זו אכזבה ענקית. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, וגם במחצית השניה, כשהגענו למצבים, לא ניצלנו אותם. עד הדקה ה-85 הייתה קבוצה אחת על המגרש. חבל שלא לקחנו את שלוש הנקודות. יכולנו לעלות למקום הראשון לפחות עד יום שני. אף פעם לא דיברתי על השיפוט, אבל הרגשתי על המגרש שמספר שחקנים לא קיבלו צהובים שהיו אמורים לקבל. יש מי שצריך לטפל בזה, ואני מתעסק בעצמי. אנחנו צריכים לשפר את העובדה שבבית אנחנו צריכים להשיג יותר נקודות".

מאמן בני סכנין אייל לחמן: "מהתוצאה אני בוודאי שמרוצה, במיוחד לאור איך שהמשחק נראה. אני מרוצה מאיך שהיינו פרושים על המגרש. למרות זאת, השליטה בכדור הייתה מתחת לכל ביקורת. כשהכדור היה אצלנו, הרבה התקפות נתקעו אצלנו במרכז השדה. משחק ההגנה שלנו היה טוב ומאורגן. סבלנו מטעות אחת במחצית הראשונה ובסך הכל אני מרוצה מאוד". על חיזוק אפשרי בינואר אמר לחמן: "הזרים אנחנו יכולים לצרף שחקן אחד בלבד כי יש לנו כבר ארבעה. לגבי שחקנים ישראלים, בשנים האחרונות נוצרה תופעה הפוכה בכדורגל שקבוצות רוצות לשלם אבל אין את מי. כנראה שנצטרך להביא שחקן אלמוני מליגה נמוכה כדי להתחזק".

טל חן מבני סכנין: "מדברים הרבה על המשחק האגרסיבי שלנו, אבל אין לנו ברירה אחרת. אני לא חושב שאנחנו מגזימים, עוד במחצית אייל ביקש מאיתנו להשוות ולנצח. אני עצוב שלא הצלחנו לנצח, אבל גם תיקו בנתניה זה יפה מאוד. זו ליגה צפופה, ועם עוד טיפה וטיפה נמלא את הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully