וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים גברה 74:81 על מכבי ראשון לציון

מאמן ראשל”צ זעם על הפיגור ב-25 נק’ מול ירושלים והעלה חמישייה של שחקני נוער שהעירו את הקבוצה, ובסיום ניצחה ירושלים רק 74:81

הפועל ירושלים גברה הערב (שבת) על מכבי ראשון לציון 74:81 והותירה את קבוצתו של מיקי דורסמן עמוק במקום האחרון בטבלה. ירושלים שוב נראתה רע השבוע בהפסד הביתי לאולדנבורג ביורוצ'אלנג', אבל הפעם ידעה לעשות את הסוויץ' לליגה, שם היא עדיין בכושר טוב עם ניצחון חמישי ברציפות. גם ללא שרון ששון החולה הצליחו עומאר סניד וטימי באוורס להוביל את האדומים לפער גדול, ולמרות החזרה של המקומיים בסיום גיא גודס יכול בהחלט לסמן וי על עוד משחק.

ראשון לציון, שניצחה באשקלון במשחקו הראשון של מיקי דורסמן על הקווים אבל ספגה שתי תבוסות כואבות בשני המחזורים האחרונים, שוב נראתה איום ונורא במחצית הראשונה בה נקלעה כבר לפיגור של 25 נקודות, לפני שדורסמן החליט להעיף את כל החמישייה שלו לספסל, ושלח לפרקט בבת אחת את איגור נסטרנקו, רז זהביאן, ניר אלוני, טל קרפלס וקן טוט.

ההתלהבות של המחליפים עזרה לכתומים לצמק את הפער ואף להורידו לתשע בלבד שתי דקות לסיום, אבל לא נותר להם זמן להשלים את הקאמבק, וירושלים ניצחה 74:81. בראשון היו יכולים להתעודד מהחזרה המסוימת בדקות האחרונות, אבל בהחלט לא מהעובדה שהם הפכו לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של ליגת העל שלא זרקה אפילו פעם אחת מקו העונשין לכל אורך המשחק, מה שמצביע יותר מכל על האנמיות של הכתומים.

מהלך המשחק

יובל נעימי החליף את שרון ששון החולה בחמישייה של הפועל ירושלים, ועימו פתחו מורן רוט, טימי באוורס, עומאר סניד וטראביס ווטסון. בראשון לציון עלו עם אבי סוכר, אופיר פרחי, רוברט קונלי, גילי מוסינזון וג'יימס יוז.

קונלי ומוסינזון העלו את ראשון ל-0:4 מהיר, אבל לא הצליחה לייצר מומנטום ודקות טובות של באוורס החזירו את ירושלים ל-8:8. סניד הצטרף אליו והאורחים ברחו ל-8:15, לפני שדורסמן הזעיק פסק זמן. יוז ניסה לצמק עם שני סלים רצופים, אבל הכתומים המשיכו להציג הגנה נרפית, וירושלים רצה ל-12:22 בסיום הרבע.

אם האוהדים המקומיים ציפו למלחמה של שחקניהם שתחזיר אותם למשחק, הם קיבלו במקומה התפרקות בתחילת הרבע השני, בו נעלמו הכתומים מהמגרש, וירושלים דרסה בדרך ל-14:39. בשלב הזה החליט דורסמן להביע את מחאתו על ידי הוצאת כל החמישייה בו זמנית ושליחתם של חמישה שחקני ספסל לפרקט בו זמנית. ירושלים לא התרשמה וירדה להפסקה ביתרון 21:45.

ברבע השלישי ניסו קן טוט ורז זהביאן להציל את הכבוד של ראשון עם כמה שלשות שהורידו את הפער אל מתחת לרף עשרים הנקודות, אבל סניד ובאוורס המשיכו לשלוט במשחק ושלשה מטורפת של מורן רוט משלושת רבעי מגרש עם הבאזר של הרבע השלישי קבעה 44:65 לירושלים.

הרבע האחרון כבר היה חיובי בהרבה עבור ראשון, וגם שעשוע נכנס לעניינים עם דקות טובות שקיזזו את הפער לתשע בלבד. ירושלים נלחצה מעט וגודס ניסה לעורר את שחקנים בפסקי הזמן, אבל כשההפרש הצטמק לחמש בלבד בדקת הסיום זה כבר היה מאוחר מדי, וירושלים סגרה את המשחק עם 74:81.

קלעו לירושלים: עומאר סניד (9 ריבאונדים) וטימי באוורס 22 כל אחד, רוג'ר פאוול 11, יובל נעימי 10, מורן רוט 6, טראביס ווטסון 5 (9 ריבאונדים).

קלעו לראשון לציון: עודד שעשוע 16 (6 אסיסטים), קן טוט 15, רז זהביאן 13 (6 ריבאונדים), רוברט קונלי 10, ג'יימס יוז 8, איגור נסטרנקו 6, גילי מוסינזון 4, אבי סוכר 2, אופיר פרחי, ג'יימס לאנג, טל קרפלס וניר אלוני שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully