וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את הכח

הדאבליסטית הציגה יכולת טובה והשיגה סוף סוף ניצחון בית ראשון העונה על הקבוצה של דהאן, שהיה ביציע. יצחקי, אלברז ובן שושן כבשו

שבעה משחקים לקח לדאבליסטית המהוללת מאשתקד, בית"ר ירושלים, להשיג ניצחון בית ראשון העונה. הקבוצה של ראובן עטר הזדקקה ליריבה קלה וכנועה בדמותה של הכח עמידר רמת גן כדי להביסה 0:3 ולהוריד את מפלס הזעם הגבוה של הקהל הבית"רי הלוחץ.

מעבד לעובדה כי הכח הייתה מאוד פגיעה וחלשה בחלק האחורי, מה שעוד תרם ליכולת המשופרת של בית"ר זו העובדה שהלחץ ירד ממנה בשבוע החולף. אחרי ה-0:0 מול מכבי תל אביב שחקני האלופה הבינו שאליפות לא עומדת כעת על הפרק והם יכלו לשחק משוחרר יותר. בית"ר הזכירה במעט את הקבוצה הגדולה של העונות שעברו, כאשר היה זה ברק יצחקי שקיבל, לשמחתו, חופש רב לעשות כרצונו. החלוץ ששב מבלגיה לקח את ההזדמנות שנפלה בחלקו בשתי ידיו, הבקיע שער יפהפה בחצי מספרת (11). כריסטיאן אלברז הכפיל (18), עמית בן שושן השלים (90).

אלא שכעת, אחרי הניצחון על הכח שוב יגבר הלחץ על הקבוצה הירושלמית. בשבוע הבא מחכה לה קרב אחרון העונה של להיות או לחדול מול מכבי חיפה. ניצחון חוץ בקרית אליעזר יכול קצת להחזיר אותה לקרבות הצמרת ואולי לפתוח קמעא את מאבק האליפות הלא מרתק. כדי לעשות כך אסור לבית"ר להסתנוור מהניצחון על הקבוצה של דודו דהאן, מאידך לאסוף את הדברים הטובים מהמשחק ולהציגם ביתר שאת מול הירוקים של אלישע לוי. בית"ר תחסר את דרק בואטנג מול חיפה עקב צבירת כרטיסים צהובים. אגב, הגנאי שהוחלף קיבל שריקות בוז מהקהל הבית"רי, שלא יודע לזכור לו חסד על התקופות היפות.

חלוצה של בית"ר טוטו תמוז נפצע במהלך המשחק בברכו והוא דידה החוצה מהמגרש. ברכו של החלוץ התנפחה למימדים חריגים ובקבוצה חוששים שהפציעה תשבית אותו לזמן רב. ביום ראשון ייבדק תמוז אז תתברר חומרת פציעתו. אבירם ברוכיאן וכריסטיאן אלברז סובלים ממתיחה במפשעה.


הכח ממשיכה ללכת מדחי אל דחי. היא דווקא שיחקה לא רע, אבל זה היה רק אחרי שנקלעה לפיגור מהיר. דודו דהאן, שהורחק משלושה משחקים והיה ביציע, חייב לחזק את הקבוצה שלו בחלון ההעברות בינואר, כי איך שהיא נראית כרגע, אם לא מה יקרה משהו בלתי צפוי בעליל היא תנשור ליגה.

מהלך המשחק

דקה 3 - כדור קרן להכח, טוקורה נגח לפינה, אבל קאלה ניפק הצלה גדולה והציל שער בטוח.

דקה 11 - גול! זנדברג הוציא קרן לברוכיאן, שהמשיך לפרננדז. הארגנטינאי הרים כדור לרחבה, ברק יצחקי התמקם מצוין ושלח בחצי מספרת נהדרת. הכודר פגע בקרקע, עלה ועף לפינה הרחוקה של אברבנל, 0:1 לבית"ר.

דקה 18 - גול! תמוז שלח את זנדברג באגף שמאל, האחרון הוציא רוחב, יצחקי השאיר לאלברז, שבא כטריילר מאחור, בעט מסובב ברגל שמאל לפינה הרחוקה של אברבנל. עוד שער יפה תוצרת ירושלים, 0:2 לבית"ר.

דקה 20 - עידן ויצמן שלח פצצה מכ-30 מטרים בכדור חופשי, קאלה הדף לקרן.

דקה 30 - קרלוס סבליוס עמד חמישה מטרים מקאלה, אך לא הצליח להכניעה אותו, אחרי ששלח בעיטה רעה.

דקה 32 - שוב סבליוס. הפעם הוא ניסה להקשית נגיחה מעל קאלה, ששוב הציל מצוין.

דקה 55 - עומר רפס כמעט הצליח לצמק את התוצאה, כשנגח, אבל קאלה בהופעה מצוינת הדף.

דקה 65 - דידי אונגר התרומם טוב לכדור ונגח מכ-16 מטרים. הכדור שלו חמק ליד הקורה של קאלה.

דקה 69 - ברק יצחקי בעט מכ-25 מטרים לפינה, ניל אברבנל ירד טוב והדף לקרן.

דקה 72 - בן שושן שלח את תמוז, שהמשיך בשכיבה לזנדברג. האחרון פרץ לרחבה, אבל הכדור שהוא שלח לפינה הרחוקה חמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 89 - ברק בדש חדר לרחבה , אבל משבעה מטרים שלח לרשת הגחיצונית, בזבוז גדול של הזדמנות מצוינת.

דקה 90+1 גול! כדור הוכנס לטוטו תמוז, אביב חדד ניסה לנקות, אבל טעות שלומיאלית שלו שלחה את הכדור לבן שושן, שמשמונה מטרים אלכסונית הרשית בקלילות לרשת הגבוהה, 0:3 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז (שמואל קוזקין, 74), אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, דרק בואטנג (משה אוחיון, 61), דריו פרננדז, אבירם ברוכיאן (עמית בן שושן, 46), מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ניל אברבנל, חיים פונטרמולי, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, מייקל טוקורה (דידי אונגר, 46), קן ג'אמה (ברק בדש, 64), עידן ויצמן, עומר רפס, אמיר אבו עראר (גל לוי, 28), קרלוס סבליוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully