וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

הפועל תל אביב שלטה במגרש אבל החמיצה עד השער של יבואה בדקה ה-73, קרית שמונה השוותה מפנדל של חסארמה בדקה ה-89

הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 באצטדיון בלומפילד, במשחק שהתפתח כפי שהאדומים רצו עד הדקה ה-89, בה נשרק פנדל מעורר מחלוקת נגדם ואיפשר לאורחים מהצפון להשוות. אחרי מספר פנדלים מפוקפקים שקיבלה הפועל תל אביב, האחרון שבהם בסכנין לפני כחודש, היא סבלה משריקה שנויה במחלוקת בעצמה ואיבדה שתי נקודות. יצחק בוזורגי, מאמנה הזמני של קרית שמונה, השיג תוצאת תיקו שניה ברציפות לפני שהוא יפנה את כסאו לאלי כהן החל ממחר.

הפועל תל אביב שלטה במשחק כמעט לכל אורכו והרבתה להחמיץ, לפני ששער נגיחה של סמואל יבואה בדקה ה-73 העלה אותה ליתרון. קרית שמונה, שהתגוננה ומיעטה לתקוף, יצאה קדימה בדקות הסיום וזכתה למתנה מהשופט מאיר לוי, שהעניק לה פנדל בדקה ה-89 ואיפשר לסאלח חסארמה להשוות מהנקודה הלבנה ולהעניק לקרית שמונה נקודה חשובה.

אחרי שהוכיחה שהיא יודעת להתעלות במפגשים מול הגדולות, מעדה הפועל תל אביב פעם נוספת מול אחת הקטנות, ולמרות העליונות הברורה שלה על המגרש, היא לא הצליחה לתרגם אותה ליותר משער אחד, עליו לא השכילה לשמור, וכעת תוכל מכבי חיפה להגדיל את הפער שלה מהפועל תל אביב לתשע נקודות כשתפגוש את בני יהודה ביום שני.

מהלך המשחק

דקה 4 - ביברס נאתכו שלח כדור טוב למהראן לאלה באגף ימין, אבל מסירת הרוחב של לאלה לסמואל יבואה נהדפה על ידי סאלח חסארמה לקרן.

דקה 14 - נאתכו ניסה את מזלו מ-20 מטר ובעט חזק אבל הכדור חלף קצת מעל המשקוף.

דקה 18 - עבאס סואן היה השחקן הראשון של קרית שמונה שניסה לאיים על השער של אניימה, אבל שלח בעיטה חלשה מ-25 מטר לידיו של השוער.

דקה 30 - קנדה הכניס מצוין את גילי ורמוט לתוך הרחבה, וכדור הרוחב של ורמוט מצא את יבואה שבעט מקרוב לידיו של דני עמוס.

דקה 40 - עומר פרץ הוביל התקפה מתפרצת מהירה של האורחים, אבל העדיף ללכת לבד במקום למסור לאבידור הפנוי ואיבד את הכדור.

דקה 60 - נאתכו הגיש עוד בישול נהדר למהארן לאלה שהכיע למצב של אחד על אחד מול עמוס, אבל לא הצליח להכניע את השוער העירני.

דקה 68 - שי אבוטבול סובב בעיטה חופשית מסוכנת מ-22 מטר ורק שפשף את המשקוף מצידו החיצוני.

דקה 73 - גול! הפועל תל אביב סוף סוף ניצלה את יתרונה במגרש לאחר שהרמה של המחליף דימיטר טלקיסקי מצאה את ראשו של יבואה, שנגח מצוין לרשת - 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 89 - גול! מאיר לוי קיבל איתות מהקוון על תפיסה של ואליד באדיר בתוך הרחבה ושרק לפנדל מפוקפק. שחקני הפועל תל אביב השתולל מזעם, טופוזאקוב אף הורחק באדום על המחאות, וסאלח חסארמה ניצל את המתנה וכבש מהנקודה - 1:1.

הפועל ת"א: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (בן לוז 56), אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול (דימיטר טלקיסקי 71), דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, מהראן לאלה (אביחי ידין 76), סמואל יבואה.

קרית שמונה: דני עמוס, רן קוזוק, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, תומר סויסה, חייר סספדאס, גיא צרפתי (יובל שבתאי 67), עומר פרץ (שלומי אביסידריס 72), יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully