וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב נפרדו בתיקו 0:0

הצהובים של אבי נמני הגיעו למגרש הנורא בפתח תקוה והמשיכו להסתבך בתחתית לאחר 0:0 משמים וחסר מצבים מול מכבי פתח תקוה המאכזבת

כשהיא מרוחקת רק נקודה מהמקום המוביל למשחקי המבחן בסיום העונה, קיוותה הערב (שבת) מכבי תל אביב להשיג שלוש נקודות יקרות במגרש היחיד בו ניצח אבי נמני כמאמן. אלא שלמכבי פתח תקוה, קבוצה מתוסבכת בזכות עצמה, היו תוכניות לקטוע רצף משחקים לא מוצלחים במחזור ה-14. כל זה לא מנע מהמשחק החלש להסתיים ב-0:0, בו גם נקודה מהווה תגמול מוגזם עבור שני הצדדים

שתי הקבוצות הציגו כדורגל עלוב במחצית הראשונה ולא גרמו ולו פעם אחת למי מהשוערים להפגין את כישוריו בין הקורות. מי שדאג לעירנות הצופים היה השופט אסף קינן, ששלף מספר צהובים ואדום אחד מוצדק לשרן ייני בדקה ה-40, כשהוא מוסיף בכל פעם אקט תיאטרלי השמור אך ורק לו.

מי שציפה שמכבי פתח תקוה תנצל במחצית השנייה את יתרונה המספרי, טעה בגדול. הכחולים לא לקחו יוזמה ואיפשרו לשחקניו של נמני לנסות והתקיף בדיוק כפי שעשו עם 11 שחקנים. ללא ליאור אסולין המושעה ועם באסטיאניני בינוני להחריד, למכבי פתח תקוה פשוט לא היה מה למכור בחלק הקדמי עד אשר נכנס למגרש טל בן חיים הצעיר, שהוסיף מרץ וחוצפה עם שובו מפציעה.

לפתח תקוה זהו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, וכל טענותיו של גיא עזורי לשחקניו במהלך השבוע מובנות בהחלט נוכח יכולתם על כר הדשא (אם אפשר לקרוא לזה כך) באורווה. בצד השני, מבין אבי נמני עד כמה עמוק הבור אליו הכניס עצמו כשהחליף את רן בן שמעון בתפקיד, ומכבי תל אביב יכולה לחוש כקבוצת תחתית לכל דבר.

מהלך המשחק

דקה 35: סוף סוף איום על אחד מהשערים. בעיטה שטוחה של דמבלה מחוץ לרחבה נקלטה בקלות על ידי יבריץ'.

דקה 39: בעיטה מצוינת של קאמנאן חלפה סמוך לקורת שערו של אוהד כהן.

דקה 40: שרן ייני הכשיל מאחור את בוקסנבוים וראה צהוב שני. מכבי תל אביב בעשרה שחקנים.

דקה 44: פרדה ניצל את חסרונו של ייני באגף שמאל ושיחרר בעיטה מסובבת שהחמיצה במעט את החיבורים הרחוקים.

דקה 74: הגבהה של ישראלביץ' הגיעה למאיוקה החופשי שנגח החוצה מעמדה טובה.

דקה 89: דור מלול קיבל כדור ברחבה ומזווית קשה בעט לרשת החיצונית.

דקה 90: המחליף לירן כהן מקבל צהוב שני תוך 20 דקות ומורחק אף הוא מהמגרש. שתי הקבוצות מסיימות בעשרה שחקנים.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'רוב, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, סולי צמח, סירמנה דמבלה, עומר בוקסנבוים (לירן כהן, 65 - הורחק, 90), דני פרדה (טל בן חיים, 75), פאבלו בסטיאניני, עומר דמארי.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, משה מישאלוב, שרן ייני (הורחק, 40), ג'ונתן אסוס (ליאור ז'אן, 80), דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו (איליה יבוריאן, 60), יאניק קאמנאן (אורי שטרית, 46), עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully