וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם עומד מלכת

הכול מוכן לאחד המשחקים החמים בתבל, ה'אל קלאסיקו' של ספרד, ברצלונה מול ריאל מדריד (23:00, ערוץ 5). סניידר יפתח אצל הלבנים

זהו. הכל כבר מוכן לדבר הגדול ביותר. כל פעם נראה שהדרבי הוא המותח ביותר אי פעם, וברצלונה וריאל מדריד יגיעו במטרה לא לאכזב אחרי הציפיות הרבות שתולים בהם ברחבי היבשת, ולא רק בספרד. ב-23:00 (שבת, שידור ישיר בערוץ 5) הן תעלינה על כר הדשא בקאמפ נואו ותתחלנה לרקוד על הדשא כשלכל אחת מהן ידוע בדיוק מה הרווח ומה ההפסד של כל תוצאה.

ואם מישהו חשב שבברצלונה מקלים ראש ביריבה שמגיעה באחד המצבים הקשים ביותר בשנים האחרונות, אז הוא טועה. פפ גווארדיולה ממש לא מתרשם מהיכולת של הבלאנקוס בהפסדים לסביליה (4:3) או לחטאפה (3:1). מאמן בארסה הזהיר את שחקניו מהערכה שגויה של החיה הפצועה שעומדת מולם.

"אני לא מכחיש שיש הרגשה מסביב שאנחנו יכולים לכבוש הרבה שערים נגד ריאל, אבל אסור לנו לשכוח שמי שמגיעה לכאן זו האלופה", אמר גווארדיולה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "הם מגיעים כדי להגן על התואר ואתה לא מנצח אלופה 0:5 או 0:6. נתחיל ב-0:0 ואחר כך נראה מה יהיה".

בבארסה, כמובן, ינסו לנקום על התבוסה הכואבת בשנה שעברה 4:1, אך ההיסטוריה של המפגשים בין השתיים רווייה בתוצאות כאלה. גם גווארדיולה מבין את זה ולא לשם הוא מכוון: "זה שייך להיסטוריה ובטח שלא יעזור לנו עכשיו". מבחינת פצועים, אלכסנדר חלב אמנם החמיץ מתחילת השבוע את האימונים, אך שב להתאמן ביום חמישי ויעמוד לרשותו של גווארדיולה. לעומתו אנדרס אינייסטה עדיין פצוע ולא יוכל לשחק.

ברצלונה, הרכב משוער: ויקטור ואלדז, דני אלבס, רפא מרקז, קרלס פויול, אריק אבידל, צ'אבי, יאיה טורה, אלכסנדר חלב (איידור גודיונסן), ליאו מסי, סמואל אטו, תיירי הנרי.

למרות הפצועים, מקווים להפתיע

בריאל יודעים היטב שהמצב הוא לא משהו, בלשון המעטה, אך שואבים ביטחון מהניצחון באמצע השבוע על זניט סנט פטרסבורג, שהיה גם ניצחונו הראשון של חואנדה ראמוס, שמונה מוקדם יותר השבוע לתפקיד המאמן במקום ברנד שוסטר.

אחרי שקודמו בתפקיד הביע פאסימיות יתר מהאפשרות שהבלאנקוס יוכלו לנצח, חואנדה ראמוס דיבר אחרת השבוע ומכוון להפתעה. כשקבוצתו מפגרת בתשע נקודות אחרי בארסה, כמו גם ב-11 שערי זכות, שלושה ניצחונות ועם הגנה רעועה בהרבה (24 שערי חובה לריאל, 9 לבארסה), ראמוס מקווה להביא את השינוי המיוחל.

"אם נעבוד נוכל להיות שווים להם או אפילו להפתיע אותם, שכן האיכות של השחקנים בריאל דומה לזו שבברצלונה", אמר ראמוס במסיבת העיתונאים. "ברצלונה משחקת כדורגל מצוין, בזה אין ספק. גם הטבלה מראה את זה, אבל אף קבוצה היא לא בלתי מנוצחת".

ריאל קיבלה בשורות טובות לקראת המשחק, כשסניידר, שנפצע במשחק מול חטאפה והיה בספק עד לרגע האחרון, צפוי לפתוח בהרכב. מכת הפצועים של ריאל כוללת את פפה, מאמדו דיארה, גבריאל היינצה, רוד ואן ניסטלרוי ורובן דה לה רד. לצערו של ראמוס גם מרסלו ואדריאן רובן לא יוכלו לשחק בשל הרחקות.

ואן דר וארט וסביולה יישבו על הספסל יחד עם חבורת צעירים אנונימיים: צ'מה אנטון, מיגל פלנסה, אגוסטין דיאז ואלברטו בואנו.

ריאל, הרכב משוער: איקר קסיאס, מיצ'ל סלגאדו, כריסטוף מצלדר, פאביו קנבארו, סרחיו ראמוס, ווסלי סניידר, פרננדו גאגו, גוטי, רויסטון דרנטה, גונזאלו היגואין וראול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully